Vitskjorta och slips, till mjukisbyxor... Man ser bara överkroppen på videosamtal...
Latmask?
En del företag försöker "hjälpa till" i dessa kristider.
Idag kom ett mail från Dustin med rubrik "Allt du behöver för ditt hemmakontor".
Med bla det här:
View attachment 453104
Kusligt hur väl dom känner mig.
Skämt åsido, gamingstolar är oftast fruktansvärt bra, förmodligen för att somliga tillbringar 18 timmar om dygnet i dom...
Vi har ett par såna på amatörradioklubben, och jag tillbringade en hel natt sittandes i en under en tävling vi deltog i, jag var nog mindre sliten efter det än efter 4 timmar på en vanlig kontorsstol
Har känt samma i 40 säsonger nu ( trodde det var något fel på mej) TorbenAtt äntligen få ta den första hoj turen på 15mil i +4° helt underbart, kan verkligen inte förstå att psykiska sjukvården inte skriver ut mc åkning i stället för psykofarmaka?
Bäst att förtydliga.. jag lider varken av depression eller äter psykofarmaka. Men mår galet bra a. Hojåka
Dom nya hantagsvärmarna förhöjde njutningen ytterligare ett antal % utan tvekan. Nya TomTomen verkade fungera aldeles utmärkt och hittade både vägen bort som vägen hem. Otroligt
Har känt samma i 40 säsonger nu ( trodde det var något fel på mej) Torben
Skickat från min POT-LX1 via Tapatalk
Var lite kyligt på hojen men det var det f*n värt!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|