Någon Boråsare verkar ha infantil humor. Men det är gediget gjort är det ut som, inget hafsverk
Hade vi inte nån medlem här typ Limez som börja jobba som smed i Kungsbacka eller nått i forntiden som försvann har jag för mig , bytt hoj mot kamel
Det bästa är ju den stupfulla kamelen.Synar kamelhistorien men den var onekligen bra.
Då kom han ridandes på en kamel med en promillehalt på 3,55 i blodet, enligt Kungsbacka-Posten.
Vår hund älskar att springa efter rävar och det har två gånger resulterat i skabb. När man ser hur hunden lider så tänker man hur hemskt det är i naturen där dom inte får hjälp utan dör av det.I en skog nära mig så finns det rävar, när jag passar dotterns jycke (bordercollie/samojed) så brukar han leka med rävarna när tillfälle bjuds.
See yourself out please
Plötsligt händer det. 8 år sedan. Vinterkräkan. Låser upp ytterdörren och känner då precis - ÅH JÄVLAR - hann inte få av mig kläderna medans jag förflyttade mig 2 meter in till duschen. Fontän ur alla hål. Måste någongång ha hänt andra, typ på buss/tåg/flyg, hemska tanke!spolhall för bilar....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|