Vi lekte kurragömma förra veckan.. (han var svindålig). Säg det inte högt dock, den där ramar in mig på en halvmiss.

Nåt som är lika roligt är att kunder generellt är så dumma att en majoritet kommer välja flerpack och gå hem i tron att dom fått rabatt.
Det är inte omöjligt att handlaren vet exakt vad han gjort. Jag har träffat handlare med liknande skyltar som bara asgarvat när jag pekat på skylten med frågande blick.
Jag ser det mer som ett räkneexempel vilket de flesta av oss skulle blivit utskrattade om vi misslyckats med i lågstadiet =) Här har dock, av allt att döma vuxna karln "lyckats" räkna flott och oriktigt, popup store f.ö..
Va bella ren?![]()
Den här, gjorde lite ont men det var det värt. Latinska texten betyder att jag älskar min vackra dotter.
Romerska siffrorna är hennes födelsetid 1999-04-30.
![]()
Vad betingade din kroppsutsmyckning i kronor räknat?Nu hänger jag inte med här.![]()
Du är iallafall ingen fotbollsspelare iom att du tål smärta![]()
Den här, gjorde lite ont men det var det värt. Latinska texten betyder att jag älskar min vackra dotter.
![]()
Snygg! Nån tatuerare du kan rekommendera? Jag har letat efter nån som gör water colour tatto men inte hittat nån bra än.![]()
![]()
Du är iallafall ingen fotbollsspelare iom att du tål smärta
Men som vanligt så misstolkar jag tyvärr all text till det värsta, xxx är ju en akronym för .........
Snyggt jobb![]()
![]()
Snygg! Nån tatuerare du kan rekommendera? Jag har letat efter nån som gör water colour tatto men inte hittat nån bra än.
Norrköping just nu men jobbar till o från i Stockholm så får kolla på det där. Tack för tipset.Var bor du? Jag gick till Siames4Tattoo på Södermannagatan 53 i Sthlm.
Den som gjorde min heter Guy.![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |