Vi lekte kurragömma förra veckan.. (han var svindålig). Säg det inte högt dock, den där ramar in mig på en halvmiss.
Nåt som är lika roligt är att kunder generellt är så dumma att en majoritet kommer välja flerpack och gå hem i tron att dom fått rabatt.
Det är inte omöjligt att handlaren vet exakt vad han gjort. Jag har träffat handlare med liknande skyltar som bara asgarvat när jag pekat på skylten med frågande blick.
Jag ser det mer som ett räkneexempel vilket de flesta av oss skulle blivit utskrattade om vi misslyckats med i lågstadiet =) Här har dock, av allt att döma vuxna karln "lyckats" räkna flott och oriktigt, popup store f.ö..
Va bella ren?
Den här, gjorde lite ont men det var det värt. Latinska texten betyder att jag älskar min vackra dotter.
Romerska siffrorna är hennes födelsetid 1999-04-30.
Va bella ren?
Vad betingade din kroppsutsmyckning i kronor räknat?Nu hänger jag inte med här.
Du är iallafall ingen fotbollsspelare iom att du tål smärta
Den här, gjorde lite ont men det var det värt. Latinska texten betyder att jag älskar min vackra dotter.
Snygg! Nån tatuerare du kan rekommendera? Jag har letat efter nån som gör water colour tatto men inte hittat nån bra än.
Du är iallafall ingen fotbollsspelare iom att du tål smärta
Men som vanligt så misstolkar jag tyvärr all text till det värsta, xxx är ju en akronym för .........
Snyggt jobb
Snygg! Nån tatuerare du kan rekommendera? Jag har letat efter nån som gör water colour tatto men inte hittat nån bra än.
Norrköping just nu men jobbar till o från i Stockholm så får kolla på det där. Tack för tipset.Var bor du? Jag gick till Siames4Tattoo på Södermannagatan 53 i Sthlm.
Den som gjorde min heter Guy.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |