Vad fick dig att le idag?

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Vi lekte kurragömma förra veckan.. (han var svindålig). Säg det inte högt dock, den där ramar in mig på en halvmiss.

20210710-103823.jpg

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
Triumph 800xc -11
Just ätit gott och sitter med en mörk Rom i min hand.
I grannstugan bor det en familj där man femtioelva gånger sagt att barnen inte får gå in till våra hästar för att dom riskerar att bli sparkade och det är livsfarligt.
Frun går ut och slår igång elstängslet och bara en minut senare hör man ett knäppande ljud av en elektrisk urladdning följt av gråt..... Såja, nu lärde man sig nog :)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Nåt som är lika roligt är att kunder generellt är så dumma att en majoritet kommer välja flerpack och gå hem i tron att dom fått rabatt.

Det är inte omöjligt att handlaren vet exakt vad han gjort. Jag har träffat handlare med liknande skyltar som bara asgarvat när jag pekat på skylten med frågande blick.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Nåt som är lika roligt är att kunder generellt är så dumma att en majoritet kommer välja flerpack och gå hem i tron att dom fått rabatt.

Det är inte omöjligt att handlaren vet exakt vad han gjort. Jag har träffat handlare med liknande skyltar som bara asgarvat när jag pekat på skylten med frågande blick.

Jag ser det mer som ett räkneexempel vilket de flesta av oss skulle blivit utskrattade om vi misslyckats med i lågstadiet =) Här har dock, av allt att döma vuxna karln "lyckats" räkna flott och oriktigt, popup store f.ö..

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Jag ser det mer som ett räkneexempel vilket de flesta av oss skulle blivit utskrattade om vi misslyckats med i lågstadiet =) Här har dock, av allt att döma vuxna karln "lyckats" räkna flott och oriktigt, popup store f.ö..

Folk är generellt sett för lata för att räkna och tillämpar bara ryggmärgen, förutfattade meningar och fördomar vid sina beslut.

Sätt dig istället ner på en stol bredvid och studera hur kunderna agerar.
Jag tror snarare att denna ägare är uttråkad och roar sig med att trolla med kunderna.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
e9e7c13674c78590b85684044befa98d.jpg

Den här, gjorde lite ont men det var det värt. Latinska texten betyder att jag älskar min vackra dotter.
Romerska siffrorna är hennes födelsetid 1999-04-30.

Du är iallafall ingen fotbollsspelare iom att du tål smärta :)
Men som vanligt så misstolkar jag tyvärr all text till det värsta, xxx är ju en akronym för ......... ;)
Snyggt jobb :tummenupp :squid

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
En kalasdag på skånska hojvägar med dottern bakpå. Vittsjo-Skånes Värsjö rönte berättigad uppskattning. Färingtofta-Perstorp likaså. En bunke trevliga släktingar och vänner jag inte träffat på ett par år kryddade anrättningen, därtill mat och glass så man gick nästsn plus på utflykten.

Önskar det kunde bli oftare men gläds åt det som hinns! Man kan inte ha bättre passagerare, nästan så hojen verkade leverera mer än annars.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
e9e7c13674c78590b85684044befa98d.jpg

Den här, gjorde lite ont men det var det värt. Latinska texten betyder att jag älskar min vackra dotter.
Romerska siffrorna är hennes födelsetid 1999-04-30.

Snygg! Nån tatuerare du kan rekommendera? Jag har letat efter nån som gör water colour tatto men inte hittat nån bra än.

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Hoj
2 britter och 1 svenne
Du är iallafall ingen fotbollsspelare iom att du tål smärta :)
Men som vanligt så misstolkar jag tyvärr all text till det värsta, xxx är ju en akronym för ......... ;)
Snyggt jobb :tummenupp :squid

Hahaha, x-rated. Nä hon är född på självaste valborgsmässoafton. :)

Tyckte först att det här, känns lindrigt. När han hade ristat in konturerna tog han fram den breda nålen för färgsättning. Det var där och då jag kom ihåg hur skorpionen kändes att få dit på 90-talet.

Sen steg en ung tjej in, hon skulle göra en riktigt stor en på låret. Slängde sig upp på britsen och tatueraren satte igång.
Tjejen: inte en min, fullständigt oberörd.

Där satt jag och led och imponerades över hennes rejält höga smärttröskel. Inte ens en min gav hon. Helt otroligt!

Sen skulle min tatuerare fylla i konturerna - igen - och där var jag redan öm från första rundan.

Och tjejen mittemot gav inte ens det minsta plågande uttryck. Jag var impad till max. :)

Visade sig sen att hon hade ju fått bedövningsmedel…

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Strömavbrott. Jag är litet förbannad, men också glad att jag har utrustning för att kunna leva off-grid.

göstahermansson

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2021
Hoj
2021
Det första som fick mig att le idag är att jag fortfarande lever. Det andra är de välsignelser jag fått. Sist är det de rätta sakerna som jag gjorde i dag. Jag är tacksam och lycklig.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati