De går förjävla bra de där 330'naVar nån jävla gammal gubbe på en vägmaskin Xgr1400Xts som börja visa fingret o taila mig på motorvägen , jag sket ihan.Semester.Jag satt i bil med +300 häst o satte fullgas , han försvann fort i backspegeln efter 250.Jävla rebellgubbe.Skrattade hela dagen
Var inte en Bimmer , en Volvo faktisktDe går förjävla bra de där 330'na![]()
Sossecontainer på motorväg, så spännande. Gäääääsp. Kunde inte bara låta bli...en Volvo faktiskt
33 grader så jag måste säga ac sitter fint ?Sossecontainer på motorväg, så spännande. Gäääääsp. Kunde inte bara låta bli...
Ja fy du som är så häftig och cool har en bil som inte låter som En liten tjejSossecontainer på motorväg, så spännande. Gäääääsp. Kunde inte bara låta bli...
Även jag har en sossecontainer (icke-chippad 2.5T awd) - och tre tjejhojar och en v-twin som masserar prostatan och en fjöshoj som jag lånar ut till brorsan grabb som jag vägrar köra själv.Ja fy du som är så häftig och cool har en bil som inte låter som En liten tjej
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |