Kool, imorrn tjör jag kanske 25 tvåhjulingar Keep you posted om jag hittar något skoj.
Näpp. Analogt. Sånt man fick lära sig läsa på högstadiet.Mitutoyo ABSOLUTE Digimatic?
Grannen härjar med motorsågen. Sågat hela em, inte filat en enda gång. Hörs...
Skam den som ger sig. ?Forts.
Jag var iväg nån timme, still at it. Ser folk släcka och rulla ner, still at it. Tänkte säga till Holländaren med sågen och syrierna han hjälper att det kan räcka för idag när en boende ett par hus bort tappar det fullständigt. Skaplig stämma men han fick tävla en bra stund med sågen. Mottagarna av invektiven fnissade till en början men intog sedan en mer passande roll.
Jag kämpade tappert för att inte explodera i asgarv där jag satt på förstukvisten med min kaffekopp.
Då kom fogsvansen fram...
Miljöhjälte där. Återbruk gillas.Jag skänkte min gamla GSXR750 racehoj till en polare igår. Ville bli av med alla prylarna, och han tyckte det skulle vara ett mysigt projekt att få den gatlaglig igen. Skulle tro att han kan sälja av så mycket extra prylar att han kan betala för allt han kan tänkas köpa.
Jag har väl gått i tankarna att flytta över allt skit till den reggade ramen och göra den gatlaglig i några år nu, men kommer ju aldrig till skott så lika bra att han får ta över åbäket, och alla prylarna, så jag får lite mer utrymme i min del av garaget.
Kan säkert förmedla kontakt till honom om nån behöver lite vad som helst till en GSXR750.
Finns exempelvis två uppsättningar hyfsade racekåpor som han inte kommer behöva.
Själv kallar jag honom för en bs'ande narcissistisk psykopat som vill få vara Twitler igen.Hjälte!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|