Old Badger
SportHojsentusiast
Ja, det är inte en välformulerad historieberättare direkt. Och kanske inte helt enkel att förstå för den som bara har skolengelska!- You know...you know...you know..etc![]()

Ja, det är inte en välformulerad historieberättare direkt. Och kanske inte helt enkel att förstå för den som bara har skolengelska!- You know...you know...you know..etc![]()
Han har väl råd att ha "lite ryggrad" skulle jag nog tro.Trevligt att se att nån av de gamla ikonerna har lite ryggrad och inte är till salu.
Alla vinner väl på Knix?Vann du då?
Jomenprecis.Alla vinner väl på Knix?
Inte i din klass men ca 2 mil här. Först till Bromma blocks å tjöpa lite saker. Sen till spånga i regn. Behagliga 21 grader. ?35 mil runt Furudal/Edsbyn. Behagliga 22 mest hela tiden ovanför Bjursås istället för 31.5, nu bara 26 här hemma.
Idag kom det förbi en mc-åkare utanför jobbet, han hade problem.
Jag lagade hojen utan att ta en spänn betalt, han såg lika snopen som glad ut och jag fick skruva lite hoj, som är det bästa jag vet![]()
Det var faktiskt en BMW, som hade startproblem ibland, stödkontakten var boven.Var det en korvätarBMW som hade tappat usb-sladden till intercom?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |