Vad fick dig att le idag?

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Köpte en ny jacka i söndags från fc-moto, en Revit sand4. Den kom idag onsdag. Det var inte dåligt snabbt! Har en revit offtrack sen innan men var sugen på en mer 4season vilket Sand 4 är. Jag personligen älskar hur sköna att köra revits mesh-kläder är! :) spännande!

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Sol i Örsundsbro. Magnum Mandel och kaffe. Nya vägar att åka pga broreparationer. Nyasfalterat Östervåla 272 söderut. Nyasfalterat Heby Huddunge.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Mitt leende kom av att sätta mig på Scramblern igen efter några mil på brorsans NC750X. Han kommer dubbelt så långt som jag gör på en tank, men det hjälper inte.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Förutom trevlig runda som inkluderade såväl Ljuder som Jätvägen var det macken i Braås och dess sympatiske ägare. Verkade rensa ut i butiken. Kom ut i mekoverall och oljiga nävar. Trakterade oss med såväl kaffe som glass.

Detta precis efter att jag löjeväckande högtidligt deklarerat att "såna här mackar finns inte längre".

Hoppas denna får vara kvar och inte blir ännu ett "frendo".
Kollar näst jag ska köra Viås-Ramkvilla-Landsbro.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Det är väl i.a.f. tur att skylten står kvar 2 dagar efter, ändå.

20210627-152341.jpg

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
En Låååååååååååångt kurva i en ansenlig fart med fullt påslag på en väg utan trafik, flera gånger dessutom från bägge hållen?️?

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
Den här när jag drog ut den i solskenet, inspekterade och såg att den är körklar sånär som på en trasig framblinkers : ))
Suz98.jpg
startade efter 3 varv på startmotorn och ett batteri som stått två vintrar utan laddning.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Telefonen ramlade inte loss så jag kunde få hjälp av Calimoto att se nya vyer.
Screenshot_20210629-142445__01.jpg

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
En liten paviljong, partytält eller vad den heter som vi använde till 80-års kalas i bästa koronkentider någon gång förra året. I.a.f. då var vi typ 8 pers, fler än vi behövde åtminstone och det tog nog en timme att älga över den till en obskyr altan intill med takreglar den inte gick under men gjorde det ändå.. oklart hur.

-Älskling, du kan väl..

Tack för kaffet jag inte dricker, strider bokstavligen till verket. Då, förra året höll jag käft för jag har aldrig knåpat ihop denna men nu ska vuxna ungen med tjej flytta ut ur gäststugan och detta schabrak kommer dom inte ta med sig. Kula! Det måste vara episkt lättare att klyva den på mitten tänkte jag och så blev det.

20 min senare och 2 pers (enochenhalv om ni frågar mig), ta-daaa:

20210629-194008.jpg

Är lite takstolppinnar kvar för paviljongen jag är rätt säker på att dom kallar den men jag knäckte en infästning, jag var själv, så måste pinnsvetsa lite först.

20 min ?.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...