Vad fick dig att le idag?

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Insektsnyckel... :yopartyLika kul varje gång jag ser det i skriven text :crash

I en tråd på jagrullar.se

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Fimpade ett par byxben, nålade och sydde med maskin. Nu har jag ett par shorts med den uppsättning fickor och passform jag vill ha. Ett par 5.11 blev kortare...

Det duger säger jag om slutresultatet. Bild? Näru, då blir du bländad. Mina ben är 6500K

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Var nån jävla gammal gubbe på en vägmaskin Xgr1400Xts som börja visa fingret o taila mig på motorvägen , jag sket ihan.Semester.Jag satt i bil med +300 häst o satte fullgas , han försvann fort i backspegeln efter 250.Jävla rebellgubbe.Skrattade hela dagen

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Var nån jävla gammal gubbe på en vägmaskin Xgr1400Xts som börja visa fingret o taila mig på motorvägen , jag sket ihan.Semester.Jag satt i bil med +300 häst o satte fullgas , han försvann fort i backspegeln efter 250.Jävla rebellgubbe.Skrattade hela dagen
De går förjävla bra de där 330'na :tummenupp

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Träffade en trött krabat på mc-turen ikväll. Fick kliva av och ta tag i halsbandet och leda honom ett par hundra meter till bebyggelse. Där kom en kvinna med koppel och sa att det helt säkert var grannens labrador.
Jag tror att hon hade fel. Om det var grannens hade han nog narrats lite.
IMG_20210717_195244__01.jpg

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Var i garaget med en polare idag, han fick äntligen styrlager bytt på sin 929, och jag fick tumbromsen monterad på min zx6r, trevligt att ta testturen. Och fick äntligen en hoj lastad i rejsbussen, tyvärr en italiensk hoj som är extra italiensk och behöver vi lite kärlek av en verkstad.
Passade på att städa lite i garaget med.

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Ja fy du som är så häftig och cool har en bil som inte låter som En liten tjej
Även jag har en sossecontainer (icke-chippad 2.5T awd) - och tre tjejhojar och en v-twin som masserar prostatan och en fjöshoj som jag lånar ut till brorsan grabb som jag vägrar köra själv.

Hade du läst några av mina tidigare inlägg här på SH hade du förmodligen förstått att det var skrivet med en stor portion ironi och med glimten i ögat. Men bara kanske... man vet aldrig!

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Läs först detta inlägg

Satt på en krog så dök det upp en division 10 åriga amerikanskor o satte sig runt mig , dom snacka så jävla gulligt så jag satt där :rofl

Men det skall bli värre , 12 åriga mördarroboten i inlägget dyker upp

:1pajas

Bild på Säpo som löper amok

Bifogat

• 20210717_203117.jpg
    20210717_203117.jpg
    731.2 KB · Visningar: 35

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Detta inlägg skulle vatt med i posten ovan ,

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Hoj
2 britter och 1 svenne
När kollegan försökte förklara för en anhörig per telefon var Vårberg är och säger:

– Vårberg ligger i Vårberg.

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Hoj
Honda VFR 800 2006
Covidspruta som resulterade i 26 mil trevliga vägar söder om Södertälje och lunch i solen i någon hamn utanför Nyköping.

Skickat från min H8324 via Tapatalk

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Jag blir alltid skändad av småbrudar för att jag är snygg och ser ung ut så here we go again

Satt på en krog o så får en kille som jag delar bord med ett samtal från en tjej på högtalartelefon och hon säger att "jävla toadörren går inte upp och jag sitter fast inne"Inte mer med det än att pappa går iväg med kniven/enkrona o ska öppna upp dörren efter snackat med personalen som gör sig redo för att han i nödfall skall knacka dörren.

Han fick ut dottern me knifen , allt är normalt.

Hon sitter där sen.

Well , efter två dar står jag i okänd stad.

Då hör man "snygga killen" man hör en röst

Alla kollar som fan men ingen fattar nått

30 sekunder senare så hörs det igen men nu bakom mig , nu står killen med sin tjej och den här tjejen sitter på hans axlar.

Jag säger bara "vem var det som lyckades bli inlåst på en toalett igår o behövde ringa pappa o vi andra skulle ta dörren"

Svaret blev "Det var jaaaaaag"

Haha , 10 år

Veckan innan var också missär

P.ga av bakgrund så värvas några kvinnor på en motionsanläggning som informatörer
Detta ligger en del bakåt i tiden men ändå.

En av dom är en hora men blir kär i mig istället för att jävlas med mig.

Jävla tjafs

Fimpar fnasket rakt av för jag vet ALLT om henne , hon meddelar vilka kläder jag kommer och går i till ett okänt sms nummer.

Jag tänkte kärnvapenbomba bruttan med en 20 åring medmånaders modellkropp och fejkad gravid gullig 3 gravidmage toppat med flin.

Det det behövdes inte.

En torsdagnatt skjuts en polis döds i Göteborg - bitchen tror det är jag p.g.a rådande omständigehter med hennes informatörsroll så hon amok

Kolla vilka jävla storys jag hamnar i :hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...