totoro
Är fulladdad ibland
Hon som jag sa var bäst blev högsta hönset idag?
Är det aluminium ?Med posten idag - lättviktsdrivpaket, steg 1 av förbättringsmoddar på CBR:en : )
View attachment 464417
- Nope, "One of the lightest 520 steel sprockets available today". "the strongest chromoly steel"Är det aluminium ?
Märker man skillnad när man kör att man har "lättviktsdrev" eller är det bara ytterligare en sak som visar att ens långsamma körning inte beror på delarna?
Det jag har fått lära mig genom åren är att de bäst spenderade pengarna är på körtid. Där kan man påverka varvtiderna mycket mer än de flesta prylar man kan skruva dit.
Ja, de håller, ett tag, kortare än man önskat, samt... går man ner 1/2 kg i vikt får man bättre prestanda än vad ett lättviktsdrev ger.Hur håller aludrev för gatåka?
Ja, de håller, ett tag, kortare än man önskat, samt... går man ner 1/2 kg i vikt får man bättre prestanda än vad ett lättviktsdrev ger.
Som jag alltid hävdat, det behövs jäkligt många titanskruv för att väga upp ett rejält toalettbesök.Ja, de håller, ett tag, kortare än man önskat, samt... går man ner 1/2 kg i vikt får man bättre prestanda än vad ett lättviktsdrev ger.
- Ja det är ju upp till var och en att välja där. Personligen känner jag skillnad när hela drivpaketet och och roterande bultar är i lättare material. Det blir många kilos skillnad på rotationskrafterna, allt tillsammansMärker man skillnad när man kör att man har "lättviktsdrev" eller är det bara ytterligare en sak som visar att ens långsamma körning inte beror på delarna?
Det jag har fått lära mig genom åren är att de bäst spenderade pengarna är på körtid. Där kan man påverka varvtiderna mycket mer än de flesta prylar man kan skruva dit.
Jag tycker det funkar lite sådär, men det kanske har blivit bättre på senare modeller?Är tusan stenålders.
Jag upptäckte ett väl behövligt verktyg i iPhone idag – nämligen Mätverktyg.
Hade jag min kråka upptäckt den tidigare så hade jag sluppit mäta upp hela köket med tumstocken och slösa tid på det.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jag hade inte påbörjat några snickerijobb med dessa mätningarna som underlag, men visst det är ju bättre än att komma till bygghandeln och vilja köpa en bänkskiva som är "6 stekpannor lång"Är tusan stenålders.
Hade jag min kråka upptäckt den tidigare så hade jag sluppit mäta upp hela köket med tumstocken och slösa tid på det.
Jag hade inte påbörjat några snickerijobb med dessa mätningarna som underlag, men visst det är ju bättre än att komma till bygghandeln och vilja köpa en bänkskiva som är "6 stekpannor lång"
Inifrån är det välÄr tusan stenålders.
Inifrån är det väl
60 skåp
50 hurts
60 spis
30 skåp
Borde bli 200 stommarna, sedan sticker väl skivan ut 1-2 cm.
Syns ju på bilden. Bara att jämföra med storleken på spisen.Va f..? Har du varit hemma hos mig? Exakt så är stommarnas bredd.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|