L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Dessutom står ju måttet på hela klabbet.Syns ju på bilden. Bara att jämföra med storleken på spisen.
Dessutom står ju måttet på hela klabbet.Syns ju på bilden. Bara att jämföra med storleken på spisen.
Om de i Ulster och i Republiken också hamstrade toapapper vet jag inte men de tankar inte mer än de behöver.Kikade på kartan, som längst har Nordirlänningarna 65 km till närmsta mack i Irland - om det skulle knipa - då inte finns några gränsövergångar - om nu Irländarna tar emot brittiska pesetas istället för Euro.
E väll inget att gnälla över som folk kör finns det gott om pengar till soppa finns ju inte en jävel som kör under 100-110 km på 80 vägar.Skulle kanske ligga i förbannadtråden...
Konstigt, jag tycker att jag råkar ut för något våp som sitter och kör 65 på 90-väg varje gång jag ska någonstans.E väll inget att gnälla över som folk kör finns det gott om pengar till soppa finns ju inte en jävel som kör under 100-110 km på 80 vägar.
Noppe jag satsar alltid på att bidra till samhället via en extra inbetalning på 2800 kronor till polisens kontot?Konstigt, jag tycker att jag råkar ut för något våp som sitter och kör 65 på 90-väg varje gång jag ska någonstans.
Är det du?
Därtill får man köra runt och leta 98 oktan, för att få e5, som är 1-2 kr dyrare. Brukar mixa annars, tillgång/pris men föredrar 98.Förra sommar låg priset på 13 spänn nått , ganska saftig stegring
Billigt i Sverige, kostade mig en halv nettomånadslön.Noppe jag satsar alltid på att bidra till samhället via en extra inbetalning på 2800 kronor till polisens kontot?
Ser det inte som böter utan att jag köper mej friheten att köra fortare än alla andra??
Ju dyrare soppan blir ju mindre fordon ivägen för mej??
Förra sommaren fick man effektstark blankdiesel för 13.50 , nu mögdiesel typ 18.Man får typ 5-7% mer effekt i en bil med bra ladd.Snart kör alla eldrivna mopedbilar o elscooters med hellokittymotiv ?Därtill får man köra runt och leta 98 oktan, för att få e5, som är 1-2 kr dyrare. Brukar mixa annars, tillgång/pris men föredrar 98.
Jag frågade ju i diesel tråden om någon mera märkt vilken stor skillnad det blir att blanda i 2-3% olja i ny dieseln, BMW rekommenderar ju sina bilägare att skvimpa i motorolja i dieseln när dom tankar..Förra sommaren fick man effektstark blankdiesel för 13.50 , nu mögdiesel typ 18.Man får typ 5-7% mer effekt i en bil med bra ladd.Snart kör alla eldrivna mopedbilar o elscooters med hellokittymotiv ?
Jag frågade ju i diesel tråden om någon mera märkt vilken stor skillnad det blir att blanda i 2-3% olja i ny dieseln, BMW rekommenderar ju sina bilägare att skvimpa i motorolja i dieseln när dom tankar..
Jag har utombords miljö olja i mitt bränsle sedan 2 tankar, köpes på bulk från. Tyskland. Men BMW rekommenderar motorolja i sina diesel bilar.Ska du ha någon olja i dieseln så är det tvåtaktsolja du ska använda, den är gjord för att brinna upp efter att den gjort sitt jobb.
Jag har utombords miljö olja i mitt bränsle sedan 2 tankar, köpes på bulk från. Tyskland. Men BMW rekommenderar motorolja i sina diesel bilar.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|