Du har ju hela julhelgen sen för att ta igen vad du har förlorat nu.I dag har vågen stått på mer än 10 kg minus under mer än 7 dagar i följd mot vad den gjorde för 8 veckor sedan?.
10 kg kvar men vi är ju bara i senhöst ännu långt kvar till vårens speedos???
Tyvärr gillar jag inte jul trots jag är ledig i 3 veckor?Du har ju hela julhelgen sen för att ta igen vad du har förlorat nu.
Det är tufft vara kvinna i Göteborg. I varje fall har GP sin åsikt om ålder på kvinns !.......
Det är tufft hur som haver , träffade en jämnårig brud med mig 47 på en krog.Det är tufft vara kvinna i Göteborg. I varje fall har GP sin åsikt om ålder på kvinns !
GP:s groda får vingar på sociala medier
Göteborgs-Postens artikel om en "äldre" kvinna som rånades, väcker stor uppmärksamhet på sociala medier.www.dagensmedia.se
Var det på Mc D? Annars kommer väl inga 18-åringar in.Det är tufft hur som haver , träffade en jämnårig brud med mig 47 på en krog.
Hennes döttrar i 18 års åldern dök upp o börja stöta på mig.
20 minuter tidigare hade jag svurit över att en 180 cm lång 16 årig handbollsbrud på ett gym presenterat mig för sin 210 cm långa farsa..
"Han kommer döda mig"
Hon kände sig ganska gammal
Även om jag tror att det finns ett par clowner på cirkusen som pågår i Klockis huvud, så misstänker jag att de kränger helt andra saker än hamburgare.Var det på Mc D? Annars kommer väl inga 18-åringar in.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|