Halvsnajjdigt väl?
Skulle jag köpa en ny när mitt lager är slut så blir det denna igenSett i "fyndlådan"..
..sett på hemsidan som normalt har samma priser som i butik:
Gav en hint till personelen.
-Hoppsan.
Bra pannlampor kan man aldrig ha för många av.Skulle jag köpa en ny när mitt lager är slut så blir det denna igen
View attachment 473631
69 spänn på Ebay o dessa lyser 200 meter när man e ute o går. Ca 3 Tim på full sprutt.
Köpte 5 st o har inte gjort slut på den andra på 4 år med daglig användning.
Mycket bra kvallite
Köpte en sån jag med. Batteriet höll typ 5 minuter så fick bli soptunnan med den där den hör hemmaSkulle jag köpa en ny när mitt lager är slut så blir det denna igen
View attachment 473631
69 spänn på Ebay o dessa lyser 200 meter när man e ute o går. Ca 3 Tim på full sprutt.
Mycket bra kvallite
Kostar som en hyfsad motorcykel dvs kring 90', går fort som tusan på plattenJag blev glad av att komma ikapp två cyklister. Det är inte varje dag det händer.
View attachment 473663
Har en sån där faktiskt =) Tror dock jag köpte min på Rusta eller liknande till nedsatt pris men den var säkert dyrare än internet. Den jag posta är inte uppladdningsbar så den gick bort oavsett men lattjo prissättning oavsett.Skulle jag köpa en ny när mitt lager är slut så blir det denna igen
View attachment 473631
Mycket bra kvallite
Ha, dom körde jag om i går. S.k Liggister.Jag blev glad av att komma ikapp två cyklister. Det är inte varje dag det händer.
View attachment 473663
Saker som denna lövbås modell totalt vansinnig gör mej nöjd o glad.
Det är en rätt vanlig modelljetmotor, dom jag har sett som har havererat har fått buckliga höljen på sin höjd.Frågade en gammal kollega som varit flygingenjör eller något i den stilen om han hade något liknande på hyllan och länkade till videon..
"Klockren galning!
Jag hade använt minst brandsäker splittersäker kevlar/dräkt /skyddsvisir
Blir som en splitterbomb vid haveri?
Han hade iallafall träskor?!
KUL!"
Hade varit spännande o se vad som händer om den lossnat från fästena.Det är en rätt vanlig modelljetmotor, dom jag har sett som har havererat har fått buckliga höljen på sin höjd.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|