Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hondaräsern frikopplade dåligt senaste rejset. Plockade isär kopplingen i dag. När jag tog av kåpan hittade jag en massa plastgrus. Enda stället det kunde komma från är kamkedjespännaren. Kollade och mycket riktigt var spännaren kass. Att hitta ett sånt fel innan motorn kraschar är värt ett leende.
Det där är ju värt ett grattis till och med.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
IMG_20220612_111500.jpg
Under in justering av squich på tretacktarns nya huvud med något högre komp pga E10. Dessutom nya fina amerikanska reedblad?.
Skall klippa den grå kabeln rpm stoppet. byta vattenpumps impellern.

Beställa racing avgaspipan. Sommaren är här???

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Jag gav brorsans dotter några Underberg i studentpresent i fredags. Idag har jag fått feedback från henne och hennes syster med kommentarer som ”Kan ha vart det vidrigaste jag smakat”, ”De va förjävligt” och ”Jag spydde:)”.

Så överlag verkar det ha varit en lyckad present.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag gav brorsans dotter några Underberg i studentpresent i fredags. Idag har jag fått feedback från henne och hennes syster med kommentarer som ”Kan ha vart det vidrigaste jag smakat”, ”De va förjävligt” och ”Jag spydde:)”.

Så överlag verkar det ha varit en lyckad present.

Du är en ond man. Genialiskt! Jag sparar den idén till syskonens kids :hihi

Själv fick jag ett plötsligt nostalgiinfall och därigenom en fruktansvärd lust att söka upp gamla goda hejbilist.nu, bara för att mötas av beskedet att sajten stängt ner :( Men till min glädje fanns det en backup av sidan på Wayback machine! Det fick mig att le! :banana

Windows i bilen är ju en fullkomligt odödlig klassiker!
Hejbilist Windows.png

Windows har upptäckt en ny passagerare i baksätet. Den nya passageraren är full och bör fragmenteras.
Ja / Usch
:rofl :rofl :rofl

Last edited:
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Skulle skåpa förbi affärn för en kvällsmacka och kom på cykelnasaren intill och att jag lika gärna kunde rulla dit för att se öppettiderna.

20220627-223100.jpg

Nu tillhör jag iofs inte något kriminellt parti men minnst två cyklar låg det bland bråtet på lastkajen varav den ena har skivbromsar av förmodat värst värsta serien ;) Färgen kanske någon aldrig kommer föredra samtidigt som Kwakazcaki sålt åtminstone någon moppe i år och den personen är förmodligen gangsta.. alltså viss risk på kajen.

Tröttnössorna öppnar kl 10 btw, behöver nya sulor till min cx som jag tänkte försöka få rull på och leta efter nedförsbackar med.

:glömdet

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Sen jag åkte dit för fortkörning har bränsleförbrukningen sjunkit med drygt en deciliter per mil på motorcykeln. Kan jag köra på samma sätt i drygt 1000 mil så går det jämnt ut ekonomiskt.
Det där var fanimej ett halvfullt glas som heter duga.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin