Vad fick dig att le idag?

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Påväg från Norrköping till Stockholm nu på morgonen.

Först möter jag en större grupp motorcyklar och ler lite o tittar, custom hojar typ 10 stycken.

Efter några mil, en mindre grupp typ 5 med HDs.

Ytterligare några mil, några enstyckare/mindre grupp på ca 2 hojar med nakenhojar, nån enstaka äventyrshoj.

Sen går ytterligare några mil. Efter Södertälje kommer supersporthojarna, ensamma, med några km emellan sig, nu har också visiren blivit mörkare ?

Förgyllde min dag. Trots dag 4 av 6 på kurs med spa i skärgården så längtar jag nu hem till min hoj.

Det är någon stor HD träff på Öland nu denna veckan/helgen så kanske därför du såg många custom mc

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det värsta är ju att sexualundervisningen i bibelbältet i USA är inte bättre än att det finns människor som på fullt allvar inte har bättre koll än sådär..

Var det inte på DrPhil en kvinna ville göra DNA test för att se om barnet var hennes?
(det kan ha varit ett parodiklipp, men gränsen är hårfin ibland)
Hela Dr Phil är scriptad underhållning.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Påväg från Norrköping till Stockholm nu på morgonen.

Först möter jag en större grupp motorcyklar och ler lite o tittar, custom hojar typ 10 stycken.

Efter några mil, en mindre grupp typ 5 med HDs.

Ytterligare några mil, några enstyckare/mindre grupp på ca 2 hojar med nakenhojar, nån enstaka äventyrshoj.

Sen går ytterligare några mil. Efter Södertälje kommer supersporthojarna, ensamma, med några km emellan sig, nu har också visiren blivit mörkare ?

Förgyllde min dag. Trots dag 4 av 6 på kurs med spa i skärgården så längtar jag nu hem till min hoj.

..och Sporthoj låg sist!? :4skrika

Fick böter av Kling & Klang sist vi körde från Öland om det nu kanske handlade om den sträckan.. typ 5-6 på morgonen, raksträcka efter raksträcka o inte en käft ute en söndagsmorgon. Pang bom, tussenlappar som flög iväg och vi fick inte ens blåsa... Tomtar.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Citat från Svd: Tre deltagare i ett sportbilslopp stoppades av polisen i Örebro län. En av förarna uppmättes köra i cirka 15 kilometer i timmen. Arkivbild. Foto: Johan Nilsson/TT
slut citat
1654094203947.png

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
..och Sporthoj låg sist!? :4skrika

Fick böter av Kling & Klang sist vi körde från Öland om det nu kanske handlade om den sträckan.. typ 5-6 på morgonen, raksträcka efter raksträcka o inte en käft ute en söndagsmorgon. Pang bom, tussenlappar som flög iväg och vi fick inte ens blåsa... Tomtar.

Jamen det är ju för vi kör fortast ju! Gissar alla skulle till gemensamt mål.

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
- Recension av en grästrimmer:

"Tämligen begriplig maskin, som gör sitt jobb. Bruksanvisning helt i tiden, dvs felöversatt skrämselpropaganda om allt som kan gå fel. "Använd inte maskinen i blött skåp."

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
- Recension av en grästrimmer:

"Tämligen begriplig maskin, som gör sitt jobb. Bruksanvisning helt i tiden, dvs felöversatt skrämselpropaganda om allt som kan gå fel. "Använd inte maskinen i blött skåp."
Påminner om texten på en barngrind till trappan hemma.

Det stod, "Lämna aldrig barnet övervakat"

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det var ju någon Japansk biltillverkare som i många år hade ett tips om att lägga buskar under bakhjulen om man hade kört fast.

Hela buskar var ju lite att ta i, och sedan hade dom inte tillverkat några bakhjulsdrivna bilar på många år, så hur det skulle hjälpa är höjt i dunkel...

Annars är ju Kinesernas automat-översättningar legendariska, och för att komma till svenska automatöversätter dom nog i två steg, Kinesiska-Engelska-Svenska

Sedan är ju deras språk beskrivande på ett annat sätt "domkraften ger dig styrkan från två tigrar när bilen behöver åka hiss"

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Inte för att jag är för felaktigt användande men när ekipaget talanglöst snajjdats och parkerats över typ 4st handikappsrutor kunde iaf inte jag hålla mig för ett skratt.

20220602-112923.jpg

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Inte för att jag är för felaktigt användande men när ekipaget talanglöst snajjdats och parkerats över typ 4st handikappsrutor kunde iaf inte jag hålla mig för ett skratt.

20220602-112923.jpg
Även förståndshandikappade måste få parkera någonstans.
Edit: begripandevarierade heter det väl?
Eller nya benämningen på de som har låg förståndsnivå, Polis!

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Med tanke på släpfordonets utformning får man anta att personen jobbar på cirkus och då tänker jag att de kanske gått från Skäggiga Damen till "Infantila Plattskallen".

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Även förståndshandikappade måste få parkera någonstans.
Edit: begripandevarierade heter det väl?
Eller nya benämningen på de som har låg förståndsnivå, Polis!
Intellektuell funktionsnedsättning är benämningen. Enligt vad jag förstått.

Kraven på skolan är enligt en skribent i polistidningen passade lågbegåvade. Vilken jag håller med.

Parkeringen i fråga är hänsynslöst korkad.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Fick se ett bildbevis från en annan med humor, nu har jag inte facenet men typ..

Bad vänligt en sommargäst på gården passera grusplan lite försiktigare eftersom jag har höns lösa här.
-Sätt upp en skylt då! häver tanten ur sig..
Sagt och gjort.

"Vänligen kör försiktigt,
det är fler hönshjärnor på vägen!"

Hoppas hon blir nöjd.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras