MickeZX7R
Posör
Vädret i morse på cykeln på väg till jobbet fick mig att le idag
Jag fricampar bara, inga krav på någonting
Var en impuls att köpa husbil nu i sommar och priset var avgörande.
Jag kan lägga på 30-40% och ändå få den sålt omgående.
Min bror tycker att jag lurade den som sålde, men jag som köpare har väl inget ansvar över säljarens situation, det var ju frivilligt att sälja tänker jag och cash is king till skillnad från övriga intressenter som inväntade vardag och banker.
Hundar är även välkomna på Bauhaus, åtminstone här i stan.Var till Stor staden med rotiss/amstaffen. Ser ut som en doberman konstigt nog?
Men jävlar vilken plats man får när theo är med inte en jävel kommer närmare än 10 meter o absolut inte disse däringa huckle folket di höll sej på 25 meters hål?? tror fan theo får åka med o handla fler gånger.. På honbach får vovvarna följa med in i butiken??
Ja han har ju rätt i att det sjunker just nu.Fast kanske inte så länge till.
Jag pratade med en som har funderat på husbil länge, och han trodde på sjunkande priser på husbilarna nu.
Jag är inte insatt i den marknaden, men det är väl kanske en kapitalvara/utgift man offrar när allt annat blir dyrare.
Han har råd i vilket fall, och blir det billigare så köper han.
Hundar är även välkomna på Bauhaus, åtminstone här i stan.
Vill man äta eller fika så är hund även välkommen på Espresso House och Brödernas (hamburgare). Känns bra att det blivit mer flexibelt på den fronten då man inte alltid vill eller kan lämna hunden i bilen.
Japp, jag är helt för ett barnförbud på offentliga platser.Vi har varit på semester i England i år med vår nyinförskaffade husbil och 2 hundar. Där är hundar välkomna in i princip var som helst, affärer, bageri, pubar… Eller som föreståndaren i en krimskrams-butik sa, småbarn fördärvar oftast mer än hundar, även om de hade porslin på lågt sittande hyllor. Det är trevligt! ?
Som slutkörd förälder håller jag med. ? Viss plats för återhämtning vill man ha.Japp, jag är helt för ett barnförbud på offentliga platser.
Borde i vart fall vara upp till ägaren av inrättningen om barn är välkomna eller ej. På gator och torg är det nog bra om alla får vistas.Japp, jag är helt för ett barnförbud på offentliga platser.
Borde i vart fall vara upp till ägaren av inrättningen om barn är välkomna eller ej. På gator och torg är det nog bra om alla får vistas.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|