MickeZX7R
Posör
Vad fick dig att le idag?
Topic-fascisters fruktlösa strävan efter mening, finner jag lite underhållande.Vad fick dig att le idag?
Gäller ju att förekomma S med anhang, de lär dra fram vartenda halmstrå och vända på varenda gruskorn för att hitta skit att smutskasta och sabotera för den nya regeringen med. De har ju redan visat att det är regeringsmakten de bryr sig om, inte hur det går för landet.Är det inte lite väl tidigt att börja hitta ursäkter redan nu?
Jag är säker på att de nya kommer göra ändringar som är bra för många. Jag hoppas bara att det inte blir på bekostnad av de som inte syns och hörs. Även om jag röstade på det andra blocket så hoppas jag verkligen att mina fördomar och farhågor blir motbevisade nu när vi ändå sitter i den verklighet som vi gör.
Jag tror nog att vi båda vet att det brukar låta ungefär likadant från oppositionen oavsett vilket block de tillhör.Gäller ju att förekomma S med anhang, de lär dra fram vartenda halmstrå och vända på varenda gruskorn för att hitta skit att smutskasta och sabotera för den nya regeringen med. De har ju redan visat att det är regeringsmakten de bryr sig om, inte hur det går för landet.
Får den nya regeringen bara en ärlig chans så tror jag det kan bli bra, men vi får väl se.
Fast högerns kritik mot den sittande regeringen under de senaste åtta åren har ju varit ganska befogad, med tanke på det allmänna förfallet landet varit utsatt för... Jag bara menar att man ska komma ihåg vad det är som den nya regeringen faktiskt tar över och har att ta tag i, om inte allt är ordning och reda till nästa val. Det är nog väldigt troligt att den här soppan tar mer än fyra år att reda ut, hur handlingskraftig och effektiv den nya regeringen nu än visar sig vara.Jag tror nog att vi båda vet att det brukar låta ungefär likadant från oppositionen oavsett vilket block de tillhör.
Det är nog väldigt troligt att den här soppan tar mer än fyra år att reda ut, hur handlingskraftig och effektiv den nya regeringen nu än visar sig vara.
Yes, håller med. Och jag hoppas bara att folket kommer ihåg att det är en positiv trend vi rimligtvis kan förvänta oss, inte en fullkomlig lösning av alla problem, inom fyra år. Annars är det nog lätt att missnöjet till följd av orimligt höga förväntningar gör att vi får tillbaka problemskaparna och sen är det kört.Absolut, dom kommer inte att ha löst problemen, men vi kommer att se en trend om 4 år
Pekar trenden då åt rätt håll så får dom fortsatt förtroende, annars får vi tillbaka dom som har sett till att trenden pekar åt fel håll.
Men huvudsaken att dom sätter fart NU, börjar lagstifta och sätter igång infrastrukturprojekt, då blir det svårt att vid ett eventuellt maktskifte om 4 år att avsluta sånt dom har påbörjat och nästan hunnit klart
Ja det gjorde de väl med Förbifart Stockholm. Kostade skattebetalarna nån mille om danAbsolut, dom kommer inte att ha löst problemen, men vi kommer att se en trend om 4 år
Pekar trenden då åt rätt håll så får dom fortsatt förtroende, annars får vi tillbaka dom som har sett till att trenden pekar åt fel håll.
Men huvudsaken att dom sätter fart NU, börjar lagstifta och sätter igång infrastrukturprojekt, då blir det svårt att vid ett eventuellt maktskifte om 4 år att avsluta sånt dom har påbörjat och nästan hunnit klart.
I synnerhet om det syns påtagliga förbättringar.
Lite som då en kompis köpte en jänkare, han hade tänkt fixa lite rostbubblor runt skärmkanterna och bättringslacka, kompisens farsa gick ut och slipade plåtrent på minsta stenskott och en decimeter runt om, då fanns det ingen återvändo, då var det lika bra att renovera och hellack....
Står fyra nya reaktorer 80% färdiga och vi fortfarande har elbrist skulle jag vilja se någon gå på val med att inte färdigställa dom. (ja, Miljöpartiet kommer att försöka)
Okej, jag känner mig rätt klar att återgå till trådens ämne.Fast högerns kritik mot den sittande regeringen under de senaste åtta åren har ju varit ganska befogad, med tanke på det allmänna förfallet landet varit utsatt för... Jag bara menar att man ska komma ihåg vad det är som den nya regeringen faktiskt tar över och har att ta tag i, om inte allt är ordning och reda till nästa val. Det är nog väldigt troligt att den här soppan tar mer än fyra år att reda ut, hur handlingskraftig och effektiv den nya regeringen nu än visar sig vara.
- Är det inte mammorna som har hästsvans?Jag har lärt mig fläta hår. Kan vara bra att kunna med döttrar hemma. (Och när man som pappa annars har hästsvans)
Hallå...- Är det inte mammorna som har hästsvans?
Naij! Theobald Thor är mammas namn.Hallå...
Kom in i matchen, det är ju PK-Sverige 2022 vi talar om här!
Mamman heter såklart Lennart...
Låter lite ekivokt, men förstår vad du menar med att det ser fult ut när man skriver i sådan mundering, även om det kanske är en fråga om tycke och smak.Vi skrev rapporterna i Latex när jag var på universitetet. Ser fult ut när man skriver men blir perfekt direkt man exekverar.
Låter lite ekivokt, men förstår vad du menar med att det ser fult ut när man skriver i sådan mundering, även om det kanske är en fråga om tycke och smak.
Hade du skrivit LaTeX hade alla möjligheter till missförstånd varit undanröjdaJag skrev Latex med stor bokstav, det är ett namn och inte samma sak som materialet latex din fucking jävla vuxenmobbare med perversa fantasier.
Hade du skrivit LaTeX hade alla möjligheter till missförstånd varit undanröjda
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |