Nice. Ser ut som det blir sossestyrt i min region och kommun ?I våran kommun Miljö o Lib iprincip utraderade o det blå Blocket överlägset störst, 4 bra år till. Just det lokal partiet sparkades ut med arslet före ?????
View attachment 476345
Ja, det ska bli jävligt skönt nu när precis allt kommer bli så mycket bättre.
Det var förbanne mig det finaste besked jag fått på åtta år. Ikväll korkar jag upp och tar ett rejält glas av min allra finaste Whisky, Balvenie Tun 1509, för det här ska fanimig firas!
Ja, det ska bli jävligt skönt nu när precis allt kommer bli så mycket bättre.
Det kan omöjligen bli sämre...Ja, det ska bli jävligt skönt nu när precis allt kommer bli så mycket bättre.
Det där kan de ta som en utmaning.Det kan omöjligen bli sämre...
Nu tror jag ju inte att de har försämring som målsättning, men man kan inte annat än medge att det vore fan så jävla imponerande om de lyckades med det... Med tanke på var ribban ligger efter åtta (S)våra år så ska det fanimig till en värdelöshet av världsklass för att ha en chans att tävla om platsen som sämstDet där kan de ta som en utmaning.
Ett allmänt ostadigt läge i omvärlden lär göra jobbet svårt för nästa regering, och det är inte bara de senaste åtta åren Sveriges regeringar bäddat för att vi ska dras med extra mycket.Nu tror jag ju inte att de har försämring som målsättning, men man kan inte annat än medge att det vore fan så jävla imponerande om de lyckades med det... Med tanke på var ribban ligger efter åtta (S)våra år så ska det fanimig till en värdelöshet av världsklass för att ha en chans att tävla om platsen som sämst
Finns absolut mycket skit att reda ut, just därför är det viktigt att komma ihåg utgångsläge och förutsättningar när man är missnöjd över att skiten inte är helt löst om fyra år. Annars blir det maktskifte igen, och sen fortsätter förfallet. Det är min starka övertygelse att det här landet inte överlever ytterligare fyra år av rödgrön sörja inom närtid, det krävs kraftiga reformer som de antingen inte är villiga eller kapabla att genomföra och oavsett vilket det nu än må vara så kommer det gå åt helvete bortom räddning om de tillåts regera vidare.Ett allmänt ostadigt läge i omvärlden lär göra jobbet svårt för nästa regering, och det är inte bara de senaste åtta åren Sveriges regeringar bäddat för att vi ska dras med extra mycket.
Men det löser sig väl den här gången med.
Jag kan prata som en mongolid för annars skulle jag inte kunnat prata med mongoliderna på Säpo när luftslottet sprängdes , deras julfest är nått för dig för jag hört du gillar kvinnor med gula gaddar kombinerar jeans och vit kjol och byter trosor en gång i månaden.- Kanske t.o.m. bättre än andra "..taffliga som momgos"
- Ta nu din medicin o sov en stund så ska du se att det känns bättre sen.Jag kan prata som en mongolid för annars skulle jag inte kunnat prata med mongoliderna på Säpo när luftslottet sprängdes , deras julfest är nått för dig för jag hört du gillar kvinnor med gula gaddar kombinerar jeans och vit kjol och byter trosor en gång i månaden.
Dom är lättaraggade oxå, sällan dom får skinnspettet i råttan för männena på Säpo är enucker så dom skall vara lydiga o tysta
Finns absolut mycket skit att reda ut, just därför är det viktigt att komma ihåg utgångsläge och förutsättningar när man är missnöjd över att skiten inte är helt löst om fyra år.
Teminstingens två anläggningar, en i södra Sverige och en vid mälaren nånstans för att balansera upp nätet lite, och också ha extra produktion så att det inte gör något om de måste stänga ner någon reaktor för att hantera något problem. Och så kanske ltie möjlighet till överproduktion så att vi kan sälja till Tyskland när deras vindkraft står stilla. Dyrt så in i helvete.Huvudsaken just nu är att vi börjar bygga kärnkraft i morgon bitti, och ser till att ett eventuellt regeringsskifte inte kan förstöra våran elförsörjning igen, det är ett akut problem.
Sedan kan dom ta en dag ledigt innan dom tar tag i lag och ordning, och dom andra problemen vi dras med...
Teminstingens två anläggningar, en i södra Sverige och en vid mälaren nånstans för att balansera upp nätet lite, och också ha extra produktion så att det inte gör något om de måste stänga ner någon reaktor för att hantera något problem. Och så kanske ltie möjlighet till överproduktion så att vi kan sälja till Tyskland när deras vindkraft står stilla. Dyrt så in i helvete.
Det vettefan om jag skulle våga vara så säker på. Jag har mött människor som jobbar med politik.Nu tror jag ju inte att de har försämring som målsättning, men man kan inte annat än medge att det vore fan så jävla imponerande om de lyckades med det... Med tanke på var ribban ligger efter åtta (S)våra år så ska det fanimig till en värdelöshet av världsklass för att ha en chans att tävla om platsen som sämst
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|