Då körde han säkert hiten Nere vid Piteälva och denna:Jag och hustrun såg Ronny Erikssons Greatest Hittills ikväll. Humor!
När flyttar ni upp?
Kanske att jag kommer att passera älva i sommar.
Då körde han säkert hiten Nere vid Piteälva och denna:Jag och hustrun såg Ronny Erikssons Greatest Hittills ikväll. Humor!
Den du länkade till fick vi höra, men inte Nere vid Piteälva.Då körde han säkert hiten Nere vid Piteälva och denna:
När flyttar ni upp?
Kanske att jag kommer att passera älva i sommar.
"Tidölaget"...
Läser herrn Wilderängs blogg?
Tidölaget är ju lite träffande eftersom Liberalerna ingår, var inte dom för sådant?
Tittade på Svenska Nyheter.Läser herrn Wilderängs blogg?
Ahh, jag har inte den kanalen....Tittade på Svenska Nyheter.
Svt play?
Tur slottet där de kom överens hette Tidö och inte Tide ......"Tidölaget"...
De är väldigt bra! Men det får man väl inte säga i det här dj...la landet...Tittade på Svenska Nyheter.
Hade sen inte C lämnat "allijangsen" så...Tur slottet där de kom överens hette Tidö och inte Tide ......
Som jag förstått det var Tidö väldigt tidiga med att ha svarta pojkar som slavar.Tur slottet där de kom överens hette Tidö och inte Tide ......
Det var väl ungefär vid samma tid som Nordiska slavar var populära i Babareskstaterna. ?Som jag förstått det var Tidö väldigt tidiga med att ha svarta pojkar som slavar.
Bara kuriosa och har inget med SDs politik att göra.
Tidsmässigt verkar det så.Det var väl ungefär vid samma tid som Nordiska slavar var populära i Babareskstaterna. ?
Barbareskstaterna i Nordafrika - sjöröveri och slavhandel
Nordafrikanska pirater gjorde Medelhavet och en stor del av Atlanten osäkra under trehundra år. Mellan 1500-talet och 1800-talet terroriserades både handelsfartyg och europeiska kustbosättningarwww.so-rummet.se
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|