Cocaine Bear: The Rise of Pablo Escobear | Game | Cocaine Bear(2023)
Play a 500-pound black bear who consumes a significant amount of cocaine and embarks on a drug-fueled rampage. Eat as many people and as much cocaine as you can, then share your score! Get In Line WATCH AT HOME NOWwww.cocainebear.movie
Den textade lappen på pizzerian jag besöker ibland här:
"Fråga oss om du är allergisk mot några av våra ingredienser i pizzorna"
Vad ska man fråga? Eller får man ställa vilken fråga man vill?Själv har jag "Vid allergi fråga personal", och den är ju inte helt perfekt heller. Vill kunden missförstå så kan ju denne ta upp sin hösnuva eller allergi mot hundar.
Vad ska man fråga? Eller får man ställa vilken fråga man vill?
Jag har sett "Vid mat-allergier, rådgör med våran personal" på något lunchställe.
På en favorit hamburger restaurang var dom tvungen att sluta med Pommes frites kryddan (den där gula ni vet) då en ur personalen var så allergisk att hon inte kunde vara i lokalen ens.
Tydlige jäkligt elaka saker i den, men god är den, vad det nu än är...
Jag kan ju tycka att man inte ska jobba i ett kök om man har sådan allergi.
Kollade runt lite på vad det är i pommeskrydda, de flesta verkar innehålla någon kombination av salt, socker, lök, rostad lök, paprika, selleri, vitlökspulver, dill, chili...Jag har sett "Vid mat-allergier, rådgör med våran personal" på något lunchställe.
På en favorit hamburger restaurang var dom tvungen att sluta med Pommes frites kryddan (den där gula ni vet) då en ur personalen var så allergisk att hon inte kunde vara i lokalen ens.
Tydlige jäkligt elaka saker i den, men god är den, vad det nu än är...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|