Sedan tror jag inte på dej men det är ju en annan sak ?Ja, du ser....
Sedan tror jag inte på dej men det är ju en annan sak ?Ja, du ser....
Jag är så gammal att jag skiter i vad du trorSedan tror jag inte på dej men det är ju en annan sak ?
Jag köpte 200 tuber tubost för länge sen , typ 7 spänn tuben överskott (kosta 30 spänn tuben annars).Potatis, brunsås med torkade trattkantareller i och egenplockade rårörda lingon. För att citera min 17 åring "Det här knullar i munnen!!"
Sambos säger du? Aldrig mött nån mer än min blodssläkt som gillar kålpudding faktiskt.
Tunnis. Kan äta alla bönor, ärtsoppa och massa vitkål, inga pruttar alls. Ge mig kolsyra däremot ?
- Röd, men läste sedan recensionerna där det låter som att det är en stor hjälm.Vilken färg väljer du på LED'n: RED, BLUE, GREEN, YELLOW eller WHITE ?
Självurladdningrn minsksr i kyla.Igår log jag stort när åkgräsklipparen, som stått ute hela vintern i regn o rusk, startade direkt trots att jag glömt ta ur batteriet. Imponerad av att det klarat -13 grader periodvis utan att knäckas.
Beror på Wife Acceptance Faktor(WAF) , men ett batteri som står på underhållsladdning slits ju - ett fulladdat frånkopplat står tiden stilla i om det förvaras kallt och fulladdat.Jag väljer frysen !
Vad det gäller WAF så har jag löst det !Beror på Wife Acceptance Faktor(WAF) , men ett batteri som står på underhållsladdning slits ju - ett fulladdat frånkopplat står tiden stilla i om det förvaras kallt och fulladdat.
Frugan också i frysen?Vad det gäller WAF så har jag löst det !
Bitvis...Frugan också i frysen?
Vad det gäller WAF så har jag löst det !
Frugan också i frysen?
Fan ni är ruggiga....Bitvis...
Danke gleichfalls!Fan ni är ruggiga....
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|