Någon som snart ska gifta sig eller fyller år och polarna riggat upp med forward till hans vanliga epost? Eller någon väldigt desperat bara....En lapp på en stolpe utanför jobbet.
Jag vill tro att det är på riktigt och önskar honom all lycka och välgång.View attachment 488825
Om det är på riktigt, vem vet?
Antagligen en bättre dejtpool än valfri dejtapp, och större chans att lyckas.Någon som snart ska gifta sig eller fyller år och polarna riggat upp med forward till hans vanliga epost? Eller någon väldigt desperat bara....
Rätt placerad så... Tex utanför universitet, sjukhus, forskningsanläggningar osv. Få kvalificerade napp därAntagligen en bättre dejtpool än valfri dejtapp, och större chans att lyckas.
Det tror visserligen jag med. Men som sagt vill jag tro annat.Någon som snart ska gifta sig eller fyller år och polarna riggat upp med forward till hans vanliga epost? Eller någon väldigt desperat bara....
Va? Är inte en chatbot en lämplig livskamrat?!Antagligen en bättre dejtpool än valfri dejtapp, och större chans att lyckas.
Va? Är inte en chatbot en lämplig livskamrat?!
Finns redan sexdockor med AI som pratar med dig... Sedan är det väl ungefär som att prata med SIRI, så några direkt vettiga diskussioner kan man väl inte ha, så det är nog smartare att lägga de pengarna på en prostituerad isf.Ge utvecklarna av sexleksaker tillgång till OpenAI ett par år så vete fan.
Det har ju gjorts massor med film på ämnet, och det slutar ju alltid bra....
Så går pengarna i alla fall till ett ensamförsörjarhushåll istf silicone valley...Finns redan sexdockor med AI som pratar med dig... Sedan är det väl ungefär som att prata med SIRI, så några direkt vettiga diskussioner kan man väl inte ha, så det är nog smartare att lägga de pengarna på en prostituerad isf.
Och om man vill kan man ha någorlunda intressanta diskussioner, lite beroende på vilket samhällsskikt man rekryterar arbetskraften ifrån.Så går pengarna i alla fall till ett ensamförsörjarhushåll istf silicone valley...
Osäkert.Och om man vill kan man ha någorlunda intressanta diskussioner, lite beroende på vilket samhällsskikt man rekryterar arbetskraften ifrån.
Dagens.
En ny bil i bilhallen såld och eftersom vi fyller däcken med 3,5 bar på bilar som står i bilhallen ett tag så var det enda kvar att göra innan leverans att släppa ut luft till rätt tryck.
Sålunda, hämtar lufttrycksmätaren, givetvis utan slang då ra för det ska bara pysas ut.
Första däcket klart, siktar på nästa, då kommer det en gubbe och ställer sig bakom mig och tittar.
När däck nummer tre är klart säger han: "vafan, finns det handlållna såna där utan slang på, va praktiskt?"
Japp svarar jag och väntar på att han ska garva bort skämtet men icke, han är gravallvarlig.
Jag håller masken......
Fick till en, för mig, lång och hög wheelie på väg till jobbet imorse.
Blev sådär pubertalt nöjd med mig själv som man bara blir när man gör nåt fullkomligt onödigt bara för att.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|