Fyndigt.
Vad har OJ gjort den här gången?
Åkey, detta innebär alltså fortsatt gröna bubblor?Vad har Kotte gjort dig egentligen?
Att man kunde bli glad för en ny jobblur minsann. Är drygt 2 år i yrket men fick nog och förklara till chefen att Iphone är ett produktionshinder punkt käft. Över ett dygn hade jag fått ett paket skulle det visa sig. Min tvillingkollega som vabba sedan måndag lunch denna vecka jobba idag så jag messa att jag tog sovmorgon När jag ringde in bland andra drönare vid åttabläcket o förklara att jag var på ingång sa han att det stod en låda på min stol.
XCover proffs minsann, något att ha? Över förväntan och faktiskt en jag skulle kunna tänka mig privat. Ännu inte märkt av något jag saknat jämfört med Ultra även om jag antar att typ kameran inte är lika crisp.
En annan magisk sak jag inte hade en aning om är att migrering från Iphone till Samsung går att genomföra med Smart Switch lika smidigt som korean till korean
Behöver man bara ringa o messa köper jag Iphone (helst inte men gör jobbet) men behöver jag annan mediahantering går äpplet fanimig phetbort. Ca 8 bilder per arbetsdag i snitt fick jag det till då jag släppte allt gammalt groll i en mapp. Detta kommer effektiviseras nå jävulskt med Android framöver.
Sist men inte minst så är fingertrycksläsaren magiskt bra på XCover, aldrig haft någon smidigare och träffsäkra.
Nöjd. Batteriet är även utbytbart men är ingen prepper så kommer inte hävda att behovet finns.
Cool, ser ut som att du kan börja med godis igen.Idag vägde jag in under 83 vilket är lägst under 2000-talet.
Vid pil A slutade jag äta godis, snacks och alla sötsaker.
Vid pil B slutade jag äta grönsaker och frukt. ?
View attachment 492048
Carnivore FTW! ?
Åkey, detta innebär alltså fortsatt gröna bubblor?
Well, glad att du är nöjd, själv är jag färdig med Samsung och Android.
( obs att jag inte skrev sLamsug eller gaydroid trots ständig sågning av andra sidan )
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|