Vad fick dig att le idag?

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Damen i receptionen hade piffat till sig lite med tomteluva och glitter och var så fin så.
- Oj va fin du var i dag då hörde jag mig själv säga.
Hon tittade trött på mig och utbrast: - Jaha, till skillnad från alla andra dagar menar du?

Dom är ju för söta dom små liven :cool:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Livet med honor blir enklare om ni behandlar dom som män , inga jävla komplimanger,se dom som nått man absolut inte vill sex med som män och behandla dom som en affärspartner.

Då slipper ni massa småmisstag i kommunikationen och man får borra ändå

Toffla ni runt med dom.....missär

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Screenshot-20231227-073232-Messages.jpg

..ok den var inte fullt så dålig som man kan tro men nog inget man ser igen.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Screenshot-20231227-073232-Messages.jpg

..ok den var inte fullt så dålig som man kan tro men nog inget man ser igen.
Såg den också härom dagen. Man får ta den för vad den är helt enkelt och jag tyckte att den bitvis var rätt underhållande.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Såg den också härom dagen. Man får ta den för vad den är helt enkelt och jag tyckte att den bitvis var rätt underhållande.
Det är en sån film jag skulle se efter att ha värmt upp med 3-4 öl och sedan underhållit med mer öl under filmen.
Lite som allt som Troma gjorde.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Det är en sån film jag skulle se efter att ha värmt upp med 3-4 öl och sedan underhållit med mer öl under filmen.
Lite som allt som Troma gjorde.
Tror det är en bra inställning. Den här filmen har en ton som påminner ganska mycket om vålds/splatterfilmerna från 70 och 80-talet. Snyggt gjort med glimten i ögat helt enkelt.
Den påstås ju bygga på en sann historia, men jag tror att man tagit sig rätt stora friheter i berättandet.

När vi ändå är på ämnet vill jag passa på att tipsa om en film som heter Turbo Kid. Den kom ut 2015, men hade det inte varit för att specialeffekterna är lite för bra så skulle man nästan kunna tro att den var från -85. Jag satt mest och fånlog och kände mig som 13 år igen under hela filmen.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A

Min ursäkt var att jag var förkyld hela julen och kanske lite för att jag mardrömmar om nån björnjävel någon gång om året eller vart tredje. Ett helvete att springa ifrån brukar det vara åtminstone o gömma sig fungerar aldrig som planerat.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tror det är en bra inställning. Den här filmen har en ton som påminner ganska mycket om vålds/splatterfilmerna från 70 och 80-talet. Snyggt gjort med glimten i ögat helt enkelt.
Den påstås ju bygga på en sann historia, men jag tror att man tagit sig rätt stora friheter i berättandet.

När vi ändå är på ämnet vill jag passa på att tipsa om en film som heter Turbo Kid. Den kom ut 2015, men hade det inte varit för att specialeffekterna är lite för bra så skulle man nästan kunna tro att den var från -85. Jag satt mest och fånlog och kände mig som 13 år igen under hela filmen.
Jodå, den är "baserad" på en riktig händelse. Den björnen åt några kg kokain och dog av en överdos på plats. Går nuförtiden att se uppstoppad.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag läste någonstans att det fanns spår efter att björnen hade gått full nuts på omgivade träd och buskar innan den dog, och att det var så idén till filmen kom till.

Han hade i vart fall rivit upp alla behållare med näsgodis och spridit ut det i omgivningen.

Men i övrigt är väl filmen lika trovärdig som Sharknado ungefär.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Mer roligt på ämnet droger. Vem fan smugglar droger till Amsterdam?

Jaja... jag fattar att han antagligen glömt tömma väskan.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Mer roligt på ämnet droger. Vem fan smugglar droger till Amsterdam?

Jaja... jag fattar att han antagligen glömt tömma väskan.

Jag klickar inte på aftonbladet-länkar, hur mycket var det?

Just röka är det ju ingen brist på i Amsterdam.

När jag kom ut ur duschen på mitt vandrarhem så satt dom och använde min räfflade väska som meck-bord, anledningen att min väska var framme var att jag skulle åka direkt till flygplatsen efter duschen, så när dom hade rullat färdigt torkade jag av min väska hjälpligt.

Det gav utslag ändå när dom swabbade den....

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

När jag kom ut ur duschen på mitt vandrarhem så satt dom och använde min räfflade väska som meck-bord, anledningen att min väska var framme var att jag skulle åka direkt till flygplatsen efter duschen, så när dom hade rullat färdigt toekade jag av min väska hjälpligt.

2,43 gram cannabis.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka

När jag kom ut ur duschen på mitt vandrarhem så satt dom och använde min räfflade väska som meck-bord, anledningen att min väska var framme var att jag skulle åka direkt till flygplatsen efter duschen, så när dom hade rullat färdigt toekade jag av min väska hjälpligt.

Ok

Vi stoppar storyn här , inge mer detaljer :3freak

Screenshot_20231229_083303_Samsung Internet.jpg

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...