Attityd
Medlem
Insett att jag tycker om det jag studerar
Haha fan - dyker alltid upp såna här dåliga dagar
Satt o sura för tappat en 50lax affär så kom tjejer o satte sig bredvid på kafeet
"Hihi thihi hihi thihi"
Jag svara "Thihihi hihi hihi" , jobbar ni här??? Ni ser ut som praos? Hur gamla är ni
Två jävla praos
Ropa snygging efter mig när jag stack , haha bruden som jobbade på kafeet glodde som fan - dom höjde mitt marknadsvärde kraftigt hos bruttan
Man får hjälp o ragga brudar av dom
Det påminner mig om när vi "råkade" tappa ett par skruvar och muttrar på golvet i konkurrentteamets racebil.Kund (arg) kommer in med bilen och hävdar att den är livsfarlig därför att skruvar har börjat lossna från airbagen eftersom hen har hittat en på gummimattan nedanför rattstången.
Vi förklarade att den troligen kommer från Ikea.
Ridå.
View attachment 493239
En annan jävla pappskalle fick mig att le, va fan kan man annars göra, vill ha ett nytt nyckelbatteri, fick det monterat...
- 60 kronor tack.
- VA, 60 spänn, förra gången var det ju gratis !!!
Jag kunde inte hålla tjefft utan sa: ja, då har du ju fått det fär halva priset två gånger!
Sur min men betalade, världen är full av maddafakkas!
Transpondern kan man tejpa/limma fast vid låset.Kjell och Co byter nyckelbatterier gratis (om man köper batteriet av dom), ända tills dom bryter sönder en nyckel för någon kund, då lär dom sluta med det.
Jag behöver en ny nyckel till en Toyota efter ett misslyckat batterbyta av en tidigare ägare.
Egentligen bara plastskalet, men efter tre beställningar från olika nätbutike har jag två nyckelskal som inte funkar och det tredje skickades aldrig.
Tyvärr sitter det någon jävla transponer i fjärrkontrolldelen, annars hade jag bara tillverkat ett nytt grepp till nyckelbladet
Transpondern kan man tejpa/limma fast vid låset.
Ja fyfan för bilnycklar..... Där har man stött på både ett och tre mongon. Vissa nycklar är fasen lite hemliga med hur de skall öppnas dock.En annan jävla pappskalle fick mig att le, va fan kan man annars göra, vill ha ett nytt nyckelbatteri, fick det monterat...
- 60 kronor tack.
- VA, 60 spänn, förra gången var det ju gratis !!!
Jag kunde inte hålla tjefft utan sa: ja, då har du ju fått det fär halva priset två gånger!
Sur min men betalade, världen är full av maddafakkas!
Man kan lämna en fet bult på marken på Grönan, under bergochdalbanan...Det påminner mig om när vi "råkade" tappa ett par skruvar och muttrar på golvet i konkurrentteamets racebil.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|