Vad fick dig att le idag?

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
62d3cad9d295c6892c00fbfc22dadf05.jpg

Ja, jag tyckte att det var roligt. Ännu roligare om gamlingen varit hemma. Läge för Gevalia.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Årets första Julskinka griljerad och provsmakad.

Varm julskinka på knäckebröd ger mig samma rus som narkomaner får av en sil tror jag.
Lyckligtvis sjunker ruset till en mer hanterbar nivå efter första mackan, annars skulle jag äta ihjäl mig.

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Bönder är en överraskande mäktig grupp när man lyckats reta upp hela gruppen på en gång. Vi hade bondeprotester i Sverige på nittiotalet, förvisso inte med dumpning av diverse på allmän väg, men en jävla massa traktorer ivägen för allt.
Och bönder har ju maskiner för att ställa till med en jävla oreda om de nu skulle känna för det. Och är evisa nå djävulskt.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Bönder är en överraskande mäktig grupp när man lyckats reta upp hela gruppen på en gång. Vi hade bondeprotester i Sverige på nittiotalet, förvisso inte med dumpning av diverse på allmän väg, men en jävla massa traktorer ivägen för allt.
Och bönder har ju maskiner för att ställa till med en jävla oreda om de nu skulle känna för det. Och är evisa nå djävulskt.
Japp, men vi sover. Västs mest hjärnslöa och indoktrinerade folk. Det här är varför sverige kommer vara det första landet som faller och varför det kommer att bli värst här. Inga ideal.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar

Rider aids and extra equipment / accessories​

Rider aids? Wash your mouth out – this is a motorbike, not a Playstation...

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Tweet not found
Ja, märkligt eftersom censur är en myt, men filmen försvann illa kvickt. Oklart om alla sekvenser var från nuvarande protest, som de (temporärt) lyckades med.
Bönder som kaosade kreativt med olika former av gödsel. Fast, flytande och rykande. Blev lite rörd, tbh.

Ännu märkligare är hur tyst det är här om alla skamgrepp mot europas bönder och de massiva reaktionerna som är och har varit i senast Tyskland, Nederländerna, Frankrike och Spanien. Tur för oss att i vårt moderna samhälle växer mat i butikerna. Då kan man ha lite bönder, som man har katt, för att det är pittoreskt.

Last edited:

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok
Ja, märkligt eftersom censur är en myt, men filmen försvann illa kvickt. Oklart om alla sekvenser var från nuvarande protest, som de (temporärt) lyckades med.
Bönder som kaosade kreativt med olika former av gödsel. Fast, flytande och rykande. Blev lite rörd, tbh.

Ännu märkligare är hur tyst det är här om alla skamgrepp mot europas bönder och de massiva reaktionerna som är och har varit i senast Tyskland, Nederländerna, Frankrike och Spanien. Tur för oss att i vårt moderna samhälle växer mat i butikerna. Då kan man ha lite bönder, som man har katt, för att det är pittoreskt.
Visst var den försvunna tweeten från Kanada?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Herregud, nej!

Det finns väl inget intressant att säga om den klumpen
Den är lite ålderstigen och inte lämpad för sekretesstrafik alls numera. Frekvenshoppet är ju ok och lägger man till en Kryptoapparat så blir det bra. Men det är bristvara på allt detta, så det blir en rent akademisk fråga för alla som är lägre än på bataljonsstab.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Såatteeehh...
Arga bönder som kaosar och blockerar vägar = bra.
Arga aktivister som kaosar och blockerar vägar = dåligt.

Personligen tycker jag de som kaosar bör få skaka galler. Oavsett härkomst eller yrke.

Dessutom, kaosandet drabbar vanligt folk hårdast, inte politikerna.
Dessutom, bor man i en demokrati bör man lämpligen gå den demokratiska vägen när man vill förändra något i samhället.
Dessutom, bidrag till jordbruk är den enskilt största posten i EUs budget. Vad hände med tanken om att en verksamhet såsom jordbruk bör kunna bära sina egna kostnader?

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Bönder producerar vad vi behöver för vår överlevnad och protesterar mot de som försöker omöjliggöra det.
Rädda våtmarkerna är tärare och i behov av ytterligare stöd, från psykiatrin.

Helt orimligt att jämföra dessa. De är motpoler, inte likar.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka