Fi faan, grattis dregglet! Han ska heta Teo va?
Och det allra första ordet han kommer ha lärt sig säga är "Ligga?"
Grattis Dreggel! Då har vi fått påfyllning i det stora MC-kollektivet, även om det är ett par år tills dess?
"Uteblivet resultat".
Det gäller väl bara muskelbyggnaden, eller?
Inte behöver man väl vila för att bränna fett eller öka konditionen?
...
Det kan du absolut. Tränar man konsekvent under 4-5 veckors tid bör man ta ett uppehåll den 6e veckan för att låta kroppen återhämta sig. Om din kropp inte får vila får du motsatt effekt med högre skaderisk som följd.
Träna sön-tors, vila under fre-lör.. Variera konditionsträning med styrketräning och ta en paus från styrketräningen var sjätte vecka då du kanske bara går ut och går en timme per dag istället.
Kapa kolhydratintaget lite så blir det säker bättre om du vill ha snabba resultat.Jag tränar två gånger i veckan på gymmet, ibland kanske tre. Därimellan kör jag något core pass, kanske ett friskispass och någon promenad.
Ibland så kör jag ingen träning en vecka, mest för att jag inte hinner.
Dock så är jag alldeles för matglad för att hålla diet så det är väl där problemet ligger egentligen. Att det inte blir snabba resultat.
Nu blev vi offtopic.
Och det allra första ordet han kommer ha lärt sig säga är "Ligga?"
Grattis Dreggel! Då har vi fått påfyllning i det stora MC-kollektivet, även om det är ett par år tills dess?![]()
Händer inget på vilket sätt?Duktig du är!!
Själv så borde jag skriva i förbannad tråden då jag tycker att jag tränar väldigt ofta och det händer absolut ingenting.
Förutom att jag har grym träningsvärk i magen efter en timmas corepass igår kväll.
Ja jäklar..Dominatormuppen är bannad =)
Jag har plockat högsta betyg i alla mina ämnen, och med lite tur är tjänsten som jag vill ha min![]()
Grattis!Vilka är ämnena och vilket är det hett eftertraktade jobbet? Säger man A så måste man räkna upp resten av alfabetet också.
![]()
Tack! så jäkla skönt när allt slit ger resultat. Har pluggat marknadsföring, säljteknik, organisation/ledarskap mm.
Vill jobba med både sälj & marknadsföring inom arbets & profilkläder. Känns som om jag har jobbet inom räckhåll & hoppas givet att det blir som jag tänkt![]()
Jag har plockat högsta betyg i alla mina ämnen, och med lite tur är tjänsten som jag vill ha min![]()
Händer inget på vilket sätt?
Går inte ner i vikt? Blir inte starkare? Får inte bättre kondition?
-edit-
Såg nu att det var viktnedgång du syftade på.
För en del personer måste det till en justering av kosten för att gå ner i vikt. Oftast möter man bara det ökade energiuttaget med ett ökat intag, alltså händer det inget med vikten oavsett hur mycket man tränar. Man blir bara hungrigare och äter mer. Låt säga att jag springer 15km och förbränner ca 1200 kcal, 200 gram choklad senare så är jag på +0 igen.
Jag ler för att det bara ramlar in beställningar på smycken och hantverk.
ler även för att jag idag fick kallelse till ortopeden för min axel, behövde inte vänta så länge.. ska dit 17/12.![]()
![]()
Grattis (inte för att jag blir förvånad då du har pluggat så hårt som du har
)
Håller en tumme så du får tjänsten![]()
Händer inget på vilket sätt?
Går inte ner i vikt? Blir inte starkare? Får inte bättre kondition?
-edit-
Såg nu att det var viktnedgång du syftade på.
För en del personer måste det till en justering av kosten för att gå ner i vikt. Oftast möter man bara det ökade energiuttaget med ett ökat intag, alltså händer det inget med vikten oavsett hur mycket man tränar. Man blir bara hungrigare och äter mer. Låt säga att jag springer 15km och förbränner ca 1200 kcal, 200 gram choklad senare så är jag på +0 igen.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |