Kratoz
Gudomlig sporthojare
Sjukt starkt att fokusera om efter ett OS-guld och kunna sätta världsrekord!OS-guld med tre dm marginal.
Sjukt starkt att fokusera om efter ett OS-guld och kunna sätta världsrekord!OS-guld med tre dm marginal.
Min slabbie gick igenom besiktningen för förhoppningsvis sista gången. (Flygande bes är ju fortfarande ibruk... )
View attachment 502062
Suzuki GSX1100-RSlabbie?
Gsxr750 85-87 och gsxr1100 86-88
Slabside för de fuktade olja uppepå ventilkåpan(?).
Så din utfasning av hojlivet resulterar i att du har lika många hojar som jag haft som flest? Låter som nåt jag borde kunna ha nytta av i motorcykeldiskussioner med frugan på nåt sätt, ska bara komma på hur.Sålt Suzukin. Förvisso lite bitterljuvt, men utfasningen gällande hojkörning i mitt liv är nu genomförd. Med undantag för att jag behåller Kawasakin så möjligheten till enstaka offroadhelger kvarstår.
Nja, är mer än så. Har kört ca 30 000 mil sen jag tog kortet 2007. Har kommit fram till att jag är ganska mätt och färdig med hojkörning för nu. Är också i processen med att skaffa en hund, och då jag är själv kommer jag att vara uppbunden med det.Så din utfasning av hojlivet resulterar i att du har lika många hojar som jag haft som flest? Låter som nåt jag borde kunna ha nytta av i motorcykeldiskussioner med frugan på nåt sätt, ska bara komma på hur.
Busy bee17 647 mil cirka om året minsann.
Ett litet decimalfel eller enhetsfel där, 17647 km eller 1764,7 mil /år är mer rimligt.17 647 mil cirka om året minsann.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|