Håller med om Sara Sjöström. Jag blev även impad och glad över Jenny Rissveds har alltid gillat henne.Att Sarah Sjöström tog OS-guld på 100 meter fritt, fan va grym hon är
Håller med om Sara Sjöström. Jag blev även impad och glad över Jenny Rissveds har alltid gillat henne.Att Sarah Sjöström tog OS-guld på 100 meter fritt, fan va grym hon är
Det är med pattar som med burgare, hemlagat är godast.Äntligen landat i hotellsängen i Barcelona, ligger och lyssnar på vimlet på Las Ramblas från balkongen.
Jag upptäckte vid 00:07 att mitt pass hade gått ut... Så det var bara att gå upp i svinottan och köra ner till Skavsta, för det var närmaste passkontor som hade öppet tillräckligt tidigt. Hängde på låset när de öppnade, fick mitt gulliga rosa provisoriska pass och åkte hem med lagom momsad hastighet, hoppa in i taxin och brumma till Arlanda.
Nu ska det letas lägenheter här i en vecka. Och drickas öl, ätas mat och annat skönt. Såg att de hade ett erotiskt museum, så där kommer det nog bli ett besök med.
Museum är ju allmänbildande!
Men herrejösses vad dåliga fuskpattar jag sett på bara några timmar i stan. De värsta såg ut som ett par halvsfärer i underkant med en ledsen och platt tutte lagd ovanpå, med tydligt markerade bröstvårtor. Alltså, halvsfär med sladdrigt överhäng med bröstvårta. Det är ju till och med värre än de stinna fotbollarna som är poppis i usa.
Jävligt nära en incestkommentar just nu...Det är med pattar som med burgare, hemlagat är godast.
Fan, jag sade aldrig att det ska vara mitt eget hem!Jävligt nära en incestkommentar just nu...
Det är helt ok om man håller det inom familjen!
FATÄr på Las Ramblas i Barcelona, och det finns två McDonalds. Vem äter på Donken när det finns så mycket riktig mat att välja på?
Jag har gjort det! Har man lovat barnen frukost på donken så är det bara såÄr på Las Ramblas i Barcelona, och det finns två McDonalds. Vem äter på Donken när det finns så mycket riktig mat att välja på?
Men varför vill du straffa barnen så?Jag har gjort det! Har man lovat barnen frukost på donken så är det bara så
Min lilla hade en period när han (då 3år) bara ville ha pappas grillade oxfile, med (hemlagad) sååååås...Men varför vill du straffa barnen så?
Var i Barcelona med ungarna är dom var små, typ 13&15 år. Höjdpunkten på den veckan var för dom besöket på KFC ...Är på Las Ramblas i Barcelona, och det finns två McDonalds. Vem äter på Donken när det finns så mycket riktig mat att välja på?
Bara tre affärer? Klockan är ju bara 21:00 kvällen är ungNu ska jag göra en shoppingrunda och se om de tre närmaste sexshopparna har något skoj.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |