Fick mig direkt att tänka på Flåklypa grand prix
Det där bakhjulet ser inte ut att peka åt rätt håll.
Syrran?En individ som i åratal varit mig fysiskt överlägsen har gått och blivit tunnhårig och fått en markant större buk än vad jag har.
Skadeglad, jag är.
Näpp.Syrran?
Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)En individ som i åratal varit mig fysiskt överlägsen har gått och blivit tunnhårig och fått en markant större buk än vad jag har.
Skadeglad, jag är.
Närmar mig 50 med stormsteg och kan fortfarande utan problem tvätta fötterna i handfatet och resa mig från skräddarställning utan att använda händerna.Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)
Electric avenue
Jag fyller 60 om en månad. Köpte mig faktiskt en sån här, för det är lite så jag känner ibland.Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|