Vad fick dig att le idag?

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
En individ som i åratal varit mig fysiskt överlägsen har gått och blivit tunnhårig och fått en markant större buk än vad jag har.

Skadeglad, jag är.
Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)
Närmar mig 50 med stormsteg och kan fortfarande utan problem tvätta fötterna i handfatet och resa mig från skräddarställning utan att använda händerna.

Att i min ålder ha småbarn är både förbannelse och välsignelse. Man orkar inte lika mycket som en 25-åring men är å andra sidan inte så mycket still.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Ååhej..
Screenshot-20240729-234029-You-Tube.jpg
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)
Jag fyller 60 om en månad. Köpte mig faktiskt en sån här, för det är lite så jag känner ibland.

1722424851664.png
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top