Jag kan varken köra fort rakt fram eller när det svänger. Då måste jag vara en speciellt speciell idiot då va va?Två dagar på Gelleråsen till ända.
Helt galet kul att jaga sporthojar med huliganmopeden! Var ensam på motard bägge dagarna. I sanning unik och speciell.
Att den toppar straxt över 170 rör mig inte i ryggen. Vilken idiot som helst kan köra fort rakt fram, speciella idioter kan köra fort och svänga.
På måndag börjar jobbet igen. Ser fram emot det.
Linjeförskjutningen änna.Man skyller alltid på materialet.
Feldoserat kan det även vara.
Och nedfällda passagerarfotpinnar.Linjeförskjutningen änna.
Gruspiskare?En cross-over, cross med bakåtflytt.
Förmodligen en dröm att köra.
En äventyrshoj för folk med hår på ryggen.
View attachment 501377
Själv fick jag ihop 4 dagar på Gåsen.Två dagar på Gelleråsen till ända.
Helt galet kul att jaga sporthojar med huliganmopeden! Var ensam på motard bägge dagarna. I sanning unik och speciell.
Att den toppar straxt över 170 rör mig inte i ryggen. Vilken idiot som helst kan köra fort rakt fram, speciella idioter kan köra fort och svänga.
På måndag börjar jobbet igen. Ser fram emot det.
Där är grejer jag gillar med den och några jag inte är överförtjust i. Verkar inte ha gett sig på en ”urkatana” utan moddat en E.En cross-over, cross med bakåtflytt.
Förmodligen en dröm att köra.
En äventyrshoj för folk med hår på ryggen.
View attachment 501377
Moddarna verkar vara gjorda för att kunna köra fortare. Lägre varvtider eller bara en bättre hoj på gatan. Bättre gaffel, bromsar, hjulbredd och diameter, förstärkt ram, oljekylare. Undrar om han inte smackat dit en billet kopplingskorg också. Är det Works stötdämpare på? Bättre än original i alla fall.Där är grejer jag gillar med den och några jag inte är överförtjust i. Verkar inte ha gett sig på en ”urkatana” utan moddat en E.
Undrar var vederbörande kör för att komma till detta resultat? Lite ”värmlandsgänget” är det ändå över den.
Däck är utbytbara, om det är de som stör. Milroskopiskt problem.
Jag vill ha den och bra lyse är aldrig fel!
Jag tycker det ser ut som en ganska "Lappland" motorcykel.Där är grejer jag gillar med den och några jag inte är överförtjust i. Verkar inte ha gett sig på en ”urkatana” utan moddat en E.
Undrar var vederbörande kör för att komma till detta resultat? Lite ”värmlandsgänget” är det ändå över den.
Däck är utbytbara, om det är de som stör. Milroskopiskt problem.
Jag vill ha den och bra lyse är aldrig fel!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|