Vad fick dig att le idag?

En individ som i åratal varit mig fysiskt överlägsen har gått och blivit tunnhårig och fått en markant större buk än vad jag har.

Skadeglad, jag är.
Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)

Jag kände precis likadant för några månader sedan när vårt gamla kompisgäng som alltid hängde ihop när vi var 20-25 års åldern nu är vi 50. Kände mig som den mest vitala och jag var den mest vältränade (när man kommer upp i denna åldern så pratade vi mycket om krämpor och förslitningsskador)
Närmar mig 50 med stormsteg och kan fortfarande utan problem tvätta fötterna i handfatet och resa mig från skräddarställning utan att använda händerna.

Att i min ålder ha småbarn är både förbannelse och välsignelse. Man orkar inte lika mycket som en 25-åring men är å andra sidan inte så mycket still.

Ååhej..
Screenshot-20240729-234029-You-Tube.jpg

Jag fyller 60 om en månad. Köpte mig faktiskt en sån här, för det är lite så jag känner ibland.

1722424851664.png

*/ ?>
Nyheter
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!