Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Äntligen landat i hotellsängen i Barcelona, ligger och lyssnar på vimlet på Las Ramblas från balkongen.
Jag upptäckte vid 00:07 att mitt pass hade gått ut... Så det var bara att gå upp i svinottan och köra ner till Skavsta, för det var närmaste passkontor som hade öppet tillräckligt tidigt. Hängde på låset när de öppnade, fick mitt gulliga rosa provisoriska pass och åkte hem med lagom momsad hastighet, hoppa in i taxin och brumma till Arlanda.
Nu ska det letas lägenheter här i en vecka. Och drickas öl, ätas mat och annat skönt. Såg att de hade ett erotiskt museum, så där kommer det nog bli ett besök med.
Museum är ju allmänbildande!

Men herrejösses vad dåliga fuskpattar jag sett på bara några timmar i stan. De värsta såg ut som ett par halvsfärer i underkant med en ledsen och platt tutte lagd ovanpå, med tydligt markerade bröstvårtor. Alltså, halvsfär med sladdrigt överhäng med bröstvårta. Det är ju till och med värre än de stinna fotbollarna som är poppis i usa.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Äntligen landat i hotellsängen i Barcelona, ligger och lyssnar på vimlet på Las Ramblas från balkongen.
Jag upptäckte vid 00:07 att mitt pass hade gått ut... Så det var bara att gå upp i svinottan och köra ner till Skavsta, för det var närmaste passkontor som hade öppet tillräckligt tidigt. Hängde på låset när de öppnade, fick mitt gulliga rosa provisoriska pass och åkte hem med lagom momsad hastighet, hoppa in i taxin och brumma till Arlanda.
Nu ska det letas lägenheter här i en vecka. Och drickas öl, ätas mat och annat skönt. Såg att de hade ett erotiskt museum, så där kommer det nog bli ett besök med.
Museum är ju allmänbildande!

Men herrejösses vad dåliga fuskpattar jag sett på bara några timmar i stan. De värsta såg ut som ett par halvsfärer i underkant med en ledsen och platt tutte lagd ovanpå, med tydligt markerade bröstvårtor. Alltså, halvsfär med sladdrigt överhäng med bröstvårta. Det är ju till och med värre än de stinna fotbollarna som är poppis i usa.
Det är med pattar som med burgare, hemlagat är godast.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag fick en notis om att ett inlägg på Flashback var besvarat. Eftersom jag inte är inloggad där speciellt ofta tyckte jag det var konstigt. Det var någon som svarat på en fråga jag skrev 2008.
Skönt att slippa leva i ovisshet...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Är på Las Ramblas i Barcelona, och det finns två McDonalds. Vem äter på Donken när det finns så mycket riktig mat att välja på?
 

sportbike

moderator
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
no
Vet inte om man ska le eller gråta men en kompis bad mig hålla i hans jättedyra äventyrsmotorcykel medan han smorde sidostödet.
När han var klar gick han iväg med sprayburken och jag frågade om han fällt ner stödet?
Ehh, nej.

Slapp alltså en het diskussion om vems felet var när hojen låg på backen.
 
Last edited:

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Ort
Halland
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?
Är på Las Ramblas i Barcelona, och det finns två McDonalds. Vem äter på Donken när det finns så mycket riktig mat att välja på?
Jag har gjort det! Har man lovat barnen frukost på donken så är det bara så :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nu ska jag göra en shoppingrunda och se om de tre närmaste sexshopparna har något skoj.
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top