Ninja?
JappNinja?
Finns refills oxå.Ok då.
U must have facebook account......Access denied
Kommer du åt instagram?U must have facebook account......
Jag fråga google och den sa att jag inte behöver det.U must have facebook account......
Se fb som en gratisvägg som bara kräver en registrering, gör eller gå miste om allt smör i småland, typ.Jag fråga google och den sa att jag inte behöver det.
De hade inte sina hundar kopplade OCH de jagade rådjur? Varför jagar hundägare rådjur - och vad gjorde hundarna under tiden?Ett gammalt trevligt minne dök upp i en låda idag. Min Eddie och hans tjejkompis Sassa blev omnämnda i Västerortsbladet.
View attachment 507474
Det har du fn rätt i!De hade inte sina hundar kopplade OCH de jagade rådjur? Varför jagar hundägare rådjur - och vad gjorde hundarna under tiden?
Rådjur gör sig bäst i frysen eller på tallriken - även på landetDet har du fn rätt i!
Iom att jag var där och väntade på att Eddie och Sassa skulle leka klart med rådjuret (de lekte kull ) så grammatikläste jag inte. Men det roliga var att vi fick positiv respons på hundleken, folk gillar tydligen inte snyltätande rådjur i villaområden.
1 gnäll och flera hundra positiva.
Det kan jag tala om för dig, såhär brukar det se ut..:De hade inte sina hundar kopplade OCH de jagade rådjur? Varför jagar hundägare rådjur - och vad gjorde hundarna under tiden?
Hjortjävel förvisso häromdan. Minst 50000 i repkostnader enligt skadeverkstan.Rådjur gör sig bäst i frysen eller på tallriken - även på landet
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|