Vad fick dig att le idag?

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
De hade inte sina hundar kopplade OCH de jagade rådjur? Varför jagar hundägare rådjur - och vad gjorde hundarna under tiden?
Det har du fn rätt i! :)
Iom att jag var där och väntade på att Eddie och Sassa skulle leka klart med rådjuret (de lekte kull ;) ) så grammatikläste jag inte. Men det roliga var att vi fick positiv respons på hundleken, folk gillar tydligen inte snyltätande rådjur i villaområden.
1 gnäll och flera hundra positiva.

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
Det har du fn rätt i! :)
Iom att jag var där och väntade på att Eddie och Sassa skulle leka klart med rådjuret (de lekte kull ;) ) så grammatikläste jag inte. Men det roliga var att vi fick positiv respons på hundleken, folk gillar tydligen inte snyltätande rådjur i villaområden.
1 gnäll och flera hundra positiva.
Rådjur gör sig bäst i frysen eller på tallriken ;) - även på landet

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
De hade inte sina hundar kopplade OCH de jagade rådjur? Varför jagar hundägare rådjur - och vad gjorde hundarna under tiden?
Det kan jag tala om för dig, såhär brukar det se ut..:
Rådjuren har precis knoppat av merparten av våra grönsaker(läs; blommor) i rabatterna och står o jäser.
-Aarrrgh!!1 Era fästingsförpestade jävla odjur... sambon ylar iväg med Alfred i koppel som vässar igång som unghanar gör. Kanske kastas ett vedträ efter(inte träffat hittills) vitarslena som korkat studsar iväg i oklar riktning, förmodligen upp framför någon bil någonstans.
Under tiden står Milton okopplad och tittar på spektaklet, gäspar, vänder på klacken och går o lägger sig bredvid mig liggandes på altansoffan mumlandes -Käft.. får man sova 05:50 på en söndag åtminzZZZ.

Koppeltvång är det inte 1/2, inte ens för hundägare.. väl?

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457