Jag menar, origialpunkarna är väl i sjuttioårsåldern nu, och dagens punkare är ju rätt mjäkiga i jämförelse.
Det gick utför med punken,det blev emos och wokes av hela upplägget tyvärr.Jag menar, origialpunkarna är väl i sjuttioårsåldern nu, och dagens punkare är ju rätt mjäkiga i jämförelse.
"Hata mer, känga ner" som de sa förr. Dagens "punkare" beklagar sig över att använder fel pronomen. Fan, va lite punk och sparka ner lite auktoritetspersoner istället.Det gick utför med punken,det blev emos och wokes av hela upplägget tyvärr.
En riktig punkare skulle aldrig ha tagit skit från HRpatrasket.
"Beat on the brat -- beat on the brat with a baseball-bat Oh ya -- Oh ya -- Oh-oooh!""Hata mer, känga ner" som de sa förr. Dagens "punkare" beklagar sig över att använder fel pronomen. Fan, va lite punk och sparka ner lite auktoritetspersoner istället.
Ja fyfan, börjar nästan konkurrera med skatten den skiten...Hoppas alla miljöpartister är nöjda med elpriserna idag.
Rekordnivå – och nu stiger priset på nytt
Elpriset fortsätter att rusa. Nu är det uppe på nivåer som under energikrisen 2022. Som mest kommer en kilowattimme kosta 8 kronor på torsdagen.www.aftonbladet.se
- Det finns plats för ett STP-märke till där på nummerplåten.
I så fall skall han säga att han tar kontantersättning istället. Och köra vidare så länge bilen går.Kompisen körde på ett rådjur i slutet av Augusti. Såg ungefär ut som din lite sprucken plast bucklig motorhuv. (Renault megane som han köpt ny & 7000mil)
Visade upp bilen på verkstad och dom skickade in till försäkringsbolaget. Fortsätter att använda bilen som vanligt då den funkar utmärkt.
I slutet av November börjar han ledsna på att inget händer tillslut fick han besked att dom löser in bilen och den ska skrotas. Han tycker det är vansinne att lite bucklor och fronplast ska skrotas en fullt fungerande bil.
Grattis!Jag har sagt upp mig. Blir friherre från juni -25.
Vadan den långa väntan/dra ut på det eller är det sedvanliga seXmånaderssemestern du har att nalla från?Jag har sagt upp mig. Blir friherre från juni -25.
Äsch, det är bara för att hålla borta muslimerna förstår du väl...Det låter ju nästan som den italienska pizzerian i Upplands Väsby (som drevs av en libanes...). Han hade minsann äkta skinka på pizzorna, i alla fall enligt hans meny...
Skitgott krubb asså!Äsch, det är bara för att hålla borta muslimerna förstår du väl...
Innehållet kan vara det mesta ändå.
Men apropå libanes, reklam för "Stockholms ända libanesiska restaurang" tyckte jag var lite "stjärtigt" kul.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|