I praktiken blir det april. Har lite överlämning att göra och ska avsluta lite grejer.Vadan den långa väntan/dra ut på det eller är det sedvanliga seXmånaderssemestern du har att nalla från?
Vill inte lämna halvfärdiga saker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I praktiken blir det april. Har lite överlämning att göra och ska avsluta lite grejer.Vadan den långa väntan/dra ut på det eller är det sedvanliga seXmånaderssemestern du har att nalla från?
Jodå det är det man vil!! ....Hälsning BittergubbeI praktiken blir det april. Har lite överlämning att göra och ska avsluta lite grejer.
Jag har sagt upp mig. Blir friherre från juni -25.
I praktiken blir det april. Har lite överlämning att göra och ska avsluta lite grejer.
Jodå det är det man vil!! ....Hälsning Bittergubbe![]()
Tyder bara på att du har 20 år kvar till Pension!Så stort "Fuck you" man bara kan åstadkomma utan att sitta i rätten, måste ju vara målsättningen.
Fan, prova 40...Tyder bara på att du har 20 år kvar till Pension!Vi som är ju lite äldre har ju förhoppningsvis asfalterat till er yngre lökar
Sen är det ju självklart ett Fuck you! till er..
![]()
Nja, bästa tiden är nog sista året - när man inte behöver vara PK, när man kan säga vad man tycker - som "det här har vi provat för flera år sedan, det gick inte då heller", när man kan skita i att lära sig nya system, skippa utbildningar om värdegrund o. dyl.Så stort "Fuck you" man bara kan åstadkomma utan att sitta i rätten, måste ju vara målsättningen.
Nåja.Nja, bästa tiden är nog sista året - när man inte behöver vara PK, när man kan säga vad man tycker - som "det här har vi provat för flera år sedan, det gick inte då heller", när man kan skita i att lära sig nya system, skippa utbildningar om värdegrund o. dyl.
När det var dags att gå hem var det både skönt att lämna dårhuset men trist att lämna alla goa arbetskamrater
Duktig du är...därför har du några år kvar till Pension!Nåja.
Jag har gjort mig själv björntjänsten att bli svårersättlig nog att kunna säga och göra lite vad jag vill ändå.
På gott och ont.
Men folk™ tenderar att bli gnälliga något djääävulskt.![]()
Näää, der tror jag verkligen inte.Duktig du är...därför har du några år kvar till Pension!![]()
Eller i vart fall fyller på upp till strecket. För femte gången denna månad. #VWTSIHopp om världen
Skulle köpa en p-skiva i present när jag såg detta. Kvinnan har insett att hennes felköp är värd en femma o en fimp, storservar själv Och gör ett bättre jobb.. förmodligen.
View attachment 507686
Eller i vart fall fyller på upp till strecket. För femte gången denna månad. #VWTSI
Hört något om det, eller jag visste iofs inte att det handla om virvel i tråget men om den förbrukar så mycket olja varför är det inte åtgärdat på garantin? Jag vet att tillverkare gärna friskriver sig med typ 1L per 100 mil som normalt men för den sakens skull bör det inte vara ett omöjligt ärende för ägaren.
Strulet är att förbrukningen mäts i både volym och vikt så det är en procedur naturligtvis = viss/specifik? körsträcka ska uppnås mellan verkstadsbesöken. Sett ett gäng taxibilar med sådana case när jag arbeta bredvid just taximekar = duktiga gubbar.
Garanti? HahahahahaahaaHört något om det, eller jag visste iofs inte att det handla om virvel i tråget men om den förbrukar så mycket olja varför är det inte åtgärdat på garantin? Jag vet att tillverkare gärna friskriver sig med typ 1L per 100 mil som normalt men för den sakens skull bör det inte vara ett omöjligt ärende för ägaren.
Strulet är att förbrukningen mäts i både volym och vikt så det är en procedur naturligtvis = viss/specifik? körsträcka ska uppnås mellan verkstadsbesöken. Sett ett gäng taxibilar med sådana case när jag arbeta bredvid just taximekar = duktiga gubbar.
Har haft tre VAG bilar, känner inte riktigt igen mig i dessa skräckupplevelser.
Minns att det var sjukt dålig service och även någon Uppdrag Granskning/Trafik magasinet granskning som var horribel då jag hade min Audi 80 2,8 V6. Eller var det en V-motor i den?![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |