Vad fick dig att le idag?

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Polisen fick mig att le idag...

En av sthlms cykelbud fick jagen av en polisbil idag.
Polisen ansåg att budet kört mot rött visade det sig i efterhand. Men för att få chansen att tala om det för vederbörande startades ett efterföljande.

Polisbilen prejade budet som fick slänga sig undan/krascha för att inte krocka med bilen. Men det var lite halt...så polisbilen fortsatte framåt...in i väggen och mosade fronten med veckad motorhuv som resultat av budets "vansinnesfärd..."

Synd på våra surt betalda skattepengar men jag log ganska rejält...

MUAHAHAHA!!

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
jag fick ett gott skratt idag på lokala kebabhaket.

jag: hej jag vill ha en kebab utan starksås
han: vi har ingen stark sås, går det bra utan mild sås istället

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
jag fick ett gott skratt idag på lokala kebabhaket.

jag: hej jag vill ha en kebab utan starksås
han: vi har ingen stark sås, går det bra utan mild sås istället

Att du vågar??!? :Bugar Har du inte följt den stora diskussionen vad som EGENTLIGEN finns i kebabsåsen? :näsblod

Last edited:

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Tanten som vurpade i trappan vid mitt jobb. :D

En trappa i entren med en mjuk matta på. Tanten verkar lite virrig och går nerför trappan. Vurpar på näst sista trappsteget och faller rätt mjukt. Jag går fram och frågar hur det gick och erbjuder mig att hjälpa henne upp.

- "Nej tack, jag tror jag ligger kvar en stund."

Väntar lite vid dörren och frågar sen igen men hon ska ligga kvar. :)
Hon verkade mer virrig än skadad.

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Att allt har gått så bra med vår lilla Bella som föddes 1:a januari :rullandeu
När hon somnar på bröstet blir man bara så lycklig!

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
lärt mig två nya slipsknutar :banana

(10 olika stycken nu)

Mmmm... jag är en nolla utan riktiga fritidsintressen

Dominator-Rocks

Guest
Att jag köpte en Beggad dator igår.

Hårddisken var nyformaterad med XP inlagt!

Men jag vart lite nyfiken så jag återställde endel av datan på HD´n och det fick mig att le brett flera flera gr :)

:) :) :) :) :)

Känner mig jävligt :cdevil men WTF det är ju min dator nu! :hihi :brynad

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Min och Veronicas vilsetur i Malmö idag. Hon hade fått en adress vi skulle till, och var heeeelt säker på hur vi skulle köra. Yeah, right!
Vimsade runt rätt länge, ringde en kompis som bor i Malmö, och han beskrev vägen så vi kom rätt. Väl inne på rätt väg (mitt framför huset vi skulle till) utbrister Veronica "Neej, här är det inte! Jag är helt säker, här känner jag inte igen mig alls!"
Så vi vimsade vidare ett bra tag, vände och kom tillbaka till samma plats vi var på där hon "inte kände igen sig alls". Då vrider människan på huvudet och säger "Jo, men här är det ju! Jag kollade på fel sida av gatan innan."

Så dags ju! Som vi skrattade =)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Så vi vimsade vidare ett bra tag, vände och kom tillbaka till samma plats vi var på där hon "inte kände igen sig alls". Då vrider människan på huvudet och säger "Jo, men här är det ju! Jag kollade på fel sida av gatan innan."

Så dags ju! Som vi skrattade =)

Tjejer och höns...
Det var alltså tjejerna som skulle ha julklapps-gps i år?
Fast jag kan erkänna att jag har dåligt lokalsinne jag med.

Hur går det med din brännskada?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tjejer och höns...
Det var alltså tjejerna som skulle ha julklapps-gps i år?
Fast jag kan erkänna att jag har dåligt lokalsinne jag med.

Hur går det med din brännskada?

Jag har inte dåligt lokalsinne, men hon har, och det var hon som så säkert visste vägen! Jag visste inte vart gatan låg!
Det går inte bra alls, vill inte läka.. För någon dag sen började det blöda som fan, rann blod över hela magen på mej.. :näsblod

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
När jag drog i diket andra gången på 1 km med saaben så kunde jag inte låta bli att garva, att jag fick bogsera hem hör bara till :hihi

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
När jag fick följande mail ifrån grabben ang memberpolicy... :tungan

In order to assure the highest levels of quality work and productivity from members, it will be our policy to keep all members well trained through our program of Special High Intensity Training (S.H.I.T).

We are trying to give our members more S.H.I.T than anyone else. If you feel that you do not receive your share of S.H.I.T on the course, please see your Duke. You will be immediately placed at the top of the S.H.I.T list, and our Barons are especially skilled at seeing you get all the S. H. I.T you can handle.

Members who don't take S.H.I.T will be placed in Departmental Emergency Evaluation Programs (D.E.E.P S.H.I.T).

Those who fail to take D.E.E.P. S.H.I.T seriously will have to go to Extra Attitude Training ( E.A.T.S.H.I.T).

To make sure you have been fed up with S.H.I.T you will have to take the Periodical Investigatory Excellence Cumulative Examination of Special High Intensity Training (P.I.E.C.E of S.H.I.T)

If anyone actually completes this training, then they will receive a Special High Intensity Training Honourary Education And Development Medal ( S.H.I.T H.E.A.D medal).

Since our Barons took S.H.I.T before they were promoted, they don't have to do S.H.I.T anymore, and are all full of S.H.I.T already. If you are full of S.H.I.T, you may be interested in a job teaching others. We can add your name to our Basic Understanding List of Leaders ( B.U.L.L.S.H.I.T).

For members who are intending to pursue a career in management and warfare, we will refer you to the department of Managerial Operational Research Education (M.O.R.E.S.H.I.T). This course emphasizes how to manage M.O.R.E. S.H.I.T

If you have further questions, please direct them to our Head Of Training Special High Intensity Training (H.O.T.S.H.I.T).

This weeks projects:

*Project: N.O. S.H.I.T . S.H.E.R.L.O.C.K.

a Newly Ordinated Special High Intensity Training System Hereby Enlisted Repentlesly Looking Over Counter Kinetics should be put in place to see over the whole S.H.I.T. network.

*Project: H.O.L.Y. S.H.I.T.

the Head Of Leadership Yield will over see everything and give all important directions for the other S.H.I.T. groups

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Att den 30 gradiga värmen slog emot mig och Bambi när vi klev ut från flygplatsen i Bangkok och det är TRE veckor tills vi ska hem!

:yoparty :yoparty :yoparty

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Att den 30 gradiga värmen slog emot mig och Bambi när vi klev ut från flygplatsen i Bangkok och det är TRE veckor tills vi ska hem!

:yoparty :yoparty :yoparty

Bangkok är en härlig shoppingstad, ha det så skoj!
:yoparty

Fick hem bagaget idag, skulle ha komit i lördags. Men inget ont som inte har något gott med sig, vi slapp bära dem tunga väskorna själva :D och allt var helt.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!