Vad fick dig att le idag?

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) Man kan inte annat än le när man har väckt samma stackars människa 3 mornar i rad med otroligt logiska sms. Och får tillbaka "Det gör intet, hade inte svarat om jag inte hade velat smsa :)
Då ler man och sen inser man att Allsång är jäkligt kul i en bil om natten :D :rolleyes:
Mitra och jag ska vinna Körslaget och vi vet vilket välgörande ända mål vi skänker pengarna till också :D Till Kakans och Mitras hojfonder :D :yoparty

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Denna morgon...

Mrs. Laphroaig

Guest
:) Man kan inte annat än le när man har väckt samma stackars människa 3 mornar i rad med otroligt logiska sms. Och får tillbaka "Det gör intet, hade inte svarat om jag inte hade velat smsa :)
Då ler man och sen inser man att Allsång är jäkligt kul i en bil om natten :D :rolleyes:
Mitra och jag ska vinna Körslaget och vi vet vilket välgörande ända mål vi skänker pengarna till också :D Till Kakans och Mitras hojfonder :D :yoparty

app app! Skänk lite till chokladmonstret också så hon kan fylla på förrådet lite till :rolleyes:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
:) Man kan inte annat än le när man har väckt samma stackars människa 3 mornar i rad med otroligt logiska sms. Och får tillbaka "Det gör inget, hade inte svarat om jag inte hade velat smsa :)

Dom bästa iderna kommer ju på morgonen :D

app app! Skänk lite till chokladmonstret också så hon kan fylla på förrådet lite till :rolleyes:

Var det någon som sa choklad :kär

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Last edited:

Kia

Guest
Fick äntligen, efter många samtal, en tid hos ortopeden. Iof inte förrän om en månad men nu har man iaf ett datum. :)

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Solen lyser och tempen visar plus nio. Det var perfekt väder att ta en lunchtur. Tänkte att det kanske fanns nån hojare i Vaxholm men där var det tomt. Sånär på en moppe som kaxigt parkerats på MC-parkeringen... :gnissla

Kia

Guest
Lågbudgetförsäkring alltså.

Nu bor vi ju inte i USA så det fungerar inte riktigt så. Försäkringar har väl inte så mycket med vårdköerna att göra? :va De reglerar ju skador och betalar inte privat vård. Eller har jag fel?? :va

Finns det inga tider så är det ju så helt enkelt vare sig det är privat sjukhus eller inte. Man kan ju inte boka en tid som inte finns.

Men nu har jag iaf fått en tid och dina "jätteroliga" inlägg kan inte få mig på sämre humör ändå... :)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Nu bor vi ju inte i USA så det fungerar inte riktigt så. Försäkringar har väl inte så mycket med vårdköerna att göra? :va De reglerar ju skador och betalar inte privat vård. Eller har jag fel?? :va

Finns det inga tider så är det ju så helt enkelt vare sig det är privat sjukhus eller inte. Man kan ju inte boka en tid som inte finns.

Men nu har jag iaf fått en tid och dina "jätteroliga" inlägg kan inte få mig på sämre humör ändå... :)

Är du dum på riktigt? Varför väljer folk att ha privata sjukförsäkringar om det inte ger fördelar då tror du? Tror du kungen, noppe eller Wall Enberg skulle behöva vänta 18 månader på en höftledsoperation eller?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati