Vad fick dig att le idag?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
:) Har precis haft ett litet spa moment!

Slängde i mig en fyra Xante tog 2 st iskalla Carslberg 3,5 och gick mot duschen satte mig på en plastpall som jag har ståendes i duschen, öppnade ölen och slog på vattnet varmt som fan :skrämd sen så ökade jag värmen nån grad då och då :mad: HOT drack mina :öl och tillbringade cirkus 45min i duschen!

SOFT nu är jag varm och gosig å glad :)

Ligga?

Nej, tack, helst inte, men...

Då blev Carlsberg helt plötsligt Budweiser? Menar en hel del vatten måste väl ha runnit ner i burken och spätt ut ölen till ca 0,0042%? :hihi

Dominator-Rocks

Guest
Nej, tack, helst inte, men...

Då blev Carlsberg helt plötsligt Budweiser? Menar en hel del vatten måste väl ha runnit ner i burken och spätt ut ölen till ca 0,0042%? :hihi

När man har öppnat den så får man dricka ur den :fakta

Nu har jag slängt på Hårdrock på storstereon :yoparty :yoparty FetT

Nu skall jag laga mat snart kommer det hungriga polare!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vaknade upp i morse med 3 katter i sängen, en sovandes mot kudden och en låg på mina ben och den tredje låg bredvid mig. Det är svårt att inte le när man vaknar upp med en sån här liten "råtta" bredvid sig :D

Bifogat

• lillen.JPG
    lillen.JPG
    23.4 KB · Visningar: 72

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Glad och glad. men jag skratta rätt bra.
var på gymmet och pumpa så hör man i radion idag har forskare kommit fram till varför de gör ont att föda barn:huvet ofan snälla snälla berätta! garva som fan. tills jag kom på att de är sådant min skatte pengar går till.

sportbike

Guest
den här fick mig att le
-Spelar du klarinett ?
-Nä,svarade flickan trumpet.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Idag sålde jag räsern :gråta
Kunde inte låta bli att provköra en sväng innan och trots kalla slicks, kall asfalt och grusiga vägar var det så jävla härligt! Känslan när framhjulet ofelbart lyfte från asfalten fick mig nästan att inte vilja sälja.

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
:) Har precis haft ett litet spa moment!

Slängde i mig en fyra Xante tog 2 st iskalla Carslberg 3,5 och gick mot duschen satte mig på en plastpall som jag har ståendes i duschen, öppnade ölen och slog på vattnet varmt som fan :skrämd sen så ökade jag värmen nån grad då och då :mad: HOT drack mina :öl och tillbringade cirkus 45min i duschen!

SOFT nu är jag varm och gosig å glad :)

Ligga?

Vadan detta?? I brist på bastu eller?

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D Skratta rätt gott i 3,5 timme denna morgon.
Och lite till när man inser att personen man pratar med får sova ca 4 timmar innan hon ska upp igen :D

Skrattar än åt våra påkomna tatueringar :tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Glad och glad. men jag skratta rätt bra.
var på gymmet och pumpa så hör man i radion idag har forskare kommit fram till varför de gör ont att föda barn:huvet ofan snälla snälla berätta! garva som fan. tills jag kom på att de är sådant min skatte pengar går till.

Du reagerade precis som jag. Det roligaste blir ju när "modiga" mammor säger "jag ska minsann föda naturligt så det så, ge mig ABSOLUT ingen smärtlindring. Efter en stund så är det helt andra ljud, :4skrika"ge mig smärtlindring, allt ni har NUUUUUUUUUUUUUU! *tar händerna runt barnmorskans hals*:rolleyes:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
7 mil krokiga vägar på viffern idag, inte ens gråmulet väder och +7 kunde dra ned smajlet, precis underbart!
Kortet skall landas asap, så är det bara - vill inte vara beroende av att handledaren (om än en superhyvens sådan) har tid.

/J

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Inte idag det hände om man ska vara petig, men jag ler fortarande lite när jag tänker på det, så det borde passa in här ändå.

Det bor ett par pensionärer mitt emot mig i trappuppgången, och nyligen mötte jag damen i trappan när jag var på väg in från hojen. Hon sken då upp och berättade att de alltid blev så glada när de såg mig på hojen på våren, för då kände de att det är vår på riktigt. :)

Sån pensionär ska jag också bli om jag är kvar då. :tummenupp

Och nu öppnade jag dessutom en kall och ska titta på dagens MotoGP, så det blev just ännu bättre. :)

Last edited:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Idag har jag grillat och druckit öl vilket i sig borde räcka för ett leende men det som var pricken över i var ändå att jag för första gången på över ett år körde hoj! Härligt med polare som lånar ut när abstinensen är som värst!

Efteråt firades det med en öl såklart :)

Bifogat

• P13040dsfsdfd8_20.21.jpg
    P13040dsfsdfd8_20.21.jpg
    188.6 KB · Visningar: 50

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det bor ett par pensionärer mitt emot mig i trappuppgången, och nyligen mötte jag damen i trappan när jag var på väg in från hojen. Hon sken då upp och berättade att de alltid blev så glada när de såg mig på hojen på våren, för då kände de att det är vår på riktigt. :)

Sån pensionär ska jag också bli om jag är kvar då. :tummenupp :)

Umgicks med pensionärer igår.
Lastade in fadern (70 bast) i sidovagnen på Uralen och puttrade iväg 4 mil och hälsade på en gammal (jämnårig) kompis till honom.
Köpte reservdelar.
4 förgasare (två olika modeller), en generator, instruktionsbok (på polska), packningar, två tändspolar, fördelare, laddrelä och lite småkraffs.
500spänn.
Utflykten avslutades med en rundvandring där vi tittade på gubbens Ford Anglia, Borgward Isabella och Horex 350.
Dessvärre har han sålt sina två fyrcylindriga Henderson när han trodde att han skulle dö i cancer.

Man slutar inte leka för att man blir gammal.
Man blir gammal för att man slutar leka.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Ett mess från underbara Swedie där det stod att han hade hittat en ny motor och den kommer på torsdag :kär Tack älskling, du är underbar

Tack till RR-Micha för tipset!

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras