Vad fick dig att le idag?

Kia

Guest
Är du dum på riktigt? Varför väljer folk att ha privata sjukförsäkringar om det inte ger fördelar då tror du? Tror du kungen, noppe eller Wall Enberg skulle behöva vänta 18 månader på en höftledsoperation eller?

Nej dum är jag inte på nåt vis. Men såna försäkringar har jag ingen koll på eftersom jag inte har någon. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Har ingen aning om hur dessa människor gör när de blir sjuka eller får ont nånstans. Har aldrig funderat över det heller.
Så nej jag har ingen lågbudget-försäkring, jag har helt enkelt ingen alls. Men lika glad är jag för det idag... :)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Nej dum är jag inte på nåt vis. Men såna försäkringar har jag ingen koll på eftersom jag inte har någon. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Har ingen aning om hur dessa människor gör när de blir sjuka eller får ont nånstans. Har aldrig funderat över det heller.
Så nej jag har ingen lågbudget-försäkring, jag har helt enkelt ingen alls. Men lika glad är jag för det idag... :)

Aha.. Du får skaffa dig en karl som har råd att se efter dig bättre då..

Kanske en Jugoslav?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Varför då?? :va

Jag har ju fått min tid precis som jag ville....

Log ännu mer när jag såg solen och kände vårvärmen ute.... :tummenupp

Så du slapp vänta och sitta så mycket i telefonen såklart. Om jag fattat det hela rätt så log du ju för att du, äntligen, fått en tid och skulle slippa allt detta väntande och ringande. Det låter inte speciellt lyxigt i mina öron att behöva utstå allt detta då en privat sjukförsäkring tecknad av någon som har råd eller som inte är så snål (Jugoslav?) kunde löst problemet på ett kick.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Last edited:

Kia

Guest
Så du slapp vänta och sitta så mycket i telefonen såklart. Om jag fattat det hela rätt så log du ju för att du, äntligen, fått en tid och skulle slippa allt detta väntande och ringande. Det låter inte speciellt lyxigt i mina öron att behöva utstå allt detta då en privat sjukförsäkring tecknad av någon som har råd eller som inte är så snål (Jugoslav?) kunde löst problemet på ett kick.

Sant att jag väntat länge nu på en tid. Så därför blir man ju lite extra glad nu när man äntligen kommit fram i kön. Blir jag dessutom av med värken så var det värt all väntan ändå. :)
Men nu är det ju tyvärr så att inget försäkringsbolag vill teckna en försäkring på mig eftersom jag har en kronisk sjukdom. Fast jugoslaver kanske har speciella bolag som de använder sig av?? :va

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
:d justja men ska hon verkligen ha mer choklad :va :tungan
Jag har hört talas om nå bruna bubblor :D

:) ja helt klart
:va fast vid 02 på natten kommer man också på bra ideer har jag märkt :D

:huvet åååånnneeee inte en till :rolleyes: :tungan
Men det är ju på morgonen :) Allt mellan 0-15 är morgonen, det vet väll alla! :D

Dominator-Rocks

Guest
World%20Smile.jpg

Jag har gjort stan osäker idag :)

Huluganiserat runt på min Honda :yoparty Fiifaan vad kul det var! :)

Edit: Ha ha en kärring ringde precis från Rikets sal :näsblod

Det vart ett lite småroligt samtal :)

jehovas_241205w.jpg

Last edited:

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
När jag lyssnade på "Vaken" i P3/P4 i lastbilen i morse då jag jobbade natt, och ämnet var att folk skulle höra av sig vad deras favoritfyllning på pizza var. Och efter att dom läst upp en hel del "seriösa" mail och SMS, så var läste tjejen (Veronika Mitrevska) upp ytterliggare ett inkommet SMS, där killens favoritfyllning var kebabkött, isbergssallad och flensost. Citat:"Flensost... Vad är det för något?" Och hennes bisittare, Fredrik Ralstrand, började harkla sig och sa att det ska vi nog inte diskutera här. Sen var det även roligt att hon uttalade flens som staden Flen heter. Man kan inte veta allt :D

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Sant att jag väntat länge nu på en tid. Så därför blir man ju lite extra glad nu när man äntligen kommit fram i kön. Blir jag dessutom av med värken så var det värt all väntan ändå. :)
Men nu är det ju tyvärr så att inget försäkringsbolag vill teckna en försäkring på mig eftersom jag har en kronisk sjukdom. Fast jugoslaver kanske har speciella bolag som de använder sig av?? :va

Det kan du ha en poäng i.. Det är ju inte alla som eftersträvar skadat gods.

Men å andra sidan behövs ju inga försäkringar i världen om det finns pengar nog.

Kia

Guest
Det kan du ha en poäng i.. Det är ju inte alla som eftersträvar skadat gods.

Men å andra sidan behövs ju inga försäkringar i världen om det finns pengar nog.

Tycker inte att det är trevligt att kalla mig "skadat gods" bara för att jag råkar ha en kronisk sjukdom som gör mig ointressant för försäkringsbolagen. Men det kanske inte var meningen att vara trevlig heller? Fast det här ska ju vara den trevliga tråden?? :va :va

Helt sant, man kan ju lösa det på andra sätt uppenbarligen.

I Sverige verkar god ekonomi vara ett villkor för att du ska kunna vara sjuk. För ingenting är så dyrt som att vara sjuk, tyvärr.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Tycker inte att det är trevligt att kalla mig "skadat gods" bara för att jag råkar ha en kronisk sjukdom som gör mig ointressant för försäkringsbolagen. Men det kanske inte var meningen att vara trevlig heller? Fast det här ska ju vara den trevliga tråden?? :va :va

Helt sant, man kan ju lösa det på andra sätt uppenbarligen.

I Sverige verkar god ekonomi vara ett villkor för att du ska kunna vara sjuk. För ingenting är så dyrt som att vara sjuk, tyvärr.

Jag är aldrig trevlig, oavsett tråd..

Resten håller jag, otroligt nog, med om.

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Årets första riktiga tur, från vinterförvaringen---->hem t nya garageplatsen. 7 härliga mil (dock trååkig motorväg). Brett leende hela vägen:)

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Första turen på hojen för i år idag, eller snarare igår när jag tittar på klockan fick en o dra på smilebanden:)

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det var på landsbygden på en bank.
Några maskerade män rusar in och skriker
'Lägg er ner, detta är ett rån'.

Alla slänger sig på golvet utom Axel som står där rakryggad.
Mannen skriker på nytt:
- 'Lägg dig ner'.
- 'Nej, jag är specialagent'.
Då höjer dom rösten ytterligare och skriker:
- 'Lägger du dig inte ner skjuter vi skallen av dig'.
- 'Det gör ni inte', säger Axel, 'för jag är specialagent'.

Rånarna blir nu tveksamma och finner det lämpligast att lämna banken.

När dom gått ut och stängt dörren hörs en förskrämd röst från en
av damerna som just rest sig upp.

'Axel - det heter inte specialagent - det heter Senildement'.

Dominator-Rocks

Guest
Spa!

:) Har precis haft ett litet spa moment!

Slängde i mig en fyra Xante tog 2 st iskalla Carslberg 3,5 och gick mot duschen satte mig på en plastpall som jag har ståendes i duschen, öppnade ölen och slog på vattnet varmt som fan :skrämd sen så ökade jag värmen nån grad då och då :mad: HOT drack mina :öl och tillbringade cirkus 45min i duschen!

SOFT nu är jag varm och gosig å glad :)

Ligga?

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...