Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Det är bara att gratulera! :)

Tackar. :va att sjuksköterska inte gör samma sak, de söker mänger med sjuksyrror hos bemaningsföretagen, alla förändringar behöver inte vara av ondo.

I morgon blir det första arbetsdagen :), lite surt dock att min halsinfektion inte vill ge med sig men nu har det i alla fall fixats pencillin så det ska väl ge med sig så småningom, skönt att småstarta då man är ledig på torsdag.

_teSSan_

Guest
Min nya bil fick på sig nya däck och fälgar idag. Det, och priset på kalaset fick mig att le. :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag log idag när min pappa visade hur tokig han är i min hund.
Folk från arabländer uppskattar INTE hundar och min pappa har aldrig gillat hundar. När Oljekyld tog med sin Kampstaffe till salongen för att hälsa på tjåcka pappan så blev han steeel av skräck och ville inte att hunden skulle vara kvar. Men lilla Harry är hans ögonsten.

Idag när han skulle få sin vaccination var pappa helt ifrån sig ifall hunden skulle ha ont eller må dåligt efter :hihi

Förrut brukade han säga "PUSS" till mig när jag skulle gå hem och pluta med munnen. Nu är det åt Harry han plutar och han ringer nästan varje dag och vill veta hur hunden mår. Om jag är för hård (enligt honom) i min uppfostran va hunden så får JAG bannor..hahaha. En 57 årig man har smält TOTALT av en liten hundvalp.

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Var på ultraljud med härskarinnan idag.
Fick se vårat sprattlande monster som kommer nerdimpandes i oktober.

Dominator-Rocks

Guest
Jo har varit med förr, kotte nr 2 det här :rullandeu
Och det blir en kille till :rock

Hårdrocka laqom kärringen din kommer inte ge sig förns hon får sin lilla prinsessa som hon kan köpa div söta klänningar .... och då sitter du redan där med 5st bråkiga busgrabbar. :FU

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Jag ler åt vårdförbundets patetiska kampanj.. Att stänga/öppna sjukhus, flytta runt patienter leder bara till allmänhetens missnöje..
Snart är strejk-kassan och sympatierna slut..

Massuppsägningen i Finland satte fart på maskineriet, men något liknande verkar inte vara aktuellt i Sverige..

"Att protestera med hjälp av fackligt organiserade massuppsägningar är ändå inte möjligt i Sverige.
Det skulle nog tolkas som en fientlig handling mot arbetsgivaren, säger Margareta Öhberg, som är chefsförhandlare på Vårdförbundet."

No shit!? :rolleyes:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...