Slappa
Rage closed inside!
Vad svarade du?att en av honorna ringer och säger att jag måste lova att inte spänna på hennes vän
Vad svarade du?att en av honorna ringer och säger att jag måste lova att inte spänna på hennes vän
att en av honorna ringer och säger att jag måste lova att inte spänna på hennes vän
Buket? Buken? Bukkake?En buket röda rosor
Då måste du lova att göra det. Brudar och deras jävla revir.att en av honorna ringer och säger att jag måste lova att inte spänna på hennes vän
Vad svarade du?
En av honorna, hur många har du egentligen?
Då måste du lova att göra det. Brudar och deras jävla revir.
Talade med försäkringsbolaget i veckan och nu när vi flyttar till villa så sjunker försäkringen från 14500kr/år till 10043kr/år på hojen!
ÅAS så stiger hemförsäkringen dubbelt så mycket som du sparade in där...
Ringde på en annons på ett par skidor, såg en lapp på anslagstavlan vid den lokala skidbacken så jag skrev upp de två nummer som stod där.
Ringde sen mobilnumret först när jag kom hem, de hade även ett hemnummer också. Konversationen var ungefär som följer:
Jag: "Hej, jag heter Anders och jag ringer på en annons som jag hittade på en anslagstavla här i Arboga, finns skidorna kvar?"
Säljare: "Ehh, nu har det nog blivit fel... Jag har annonser lite här och där men INTE på några skidor. Jag är eskort-flicka och bor dessutom i Göteborg, så det enda du kan få köpa av mig är sexuella tjänster"
Jag: "...Jaså, inga skidor alltså? Jaja då har det nog blivit lite fel... Har inte du nummer 070-405 ** **? Sen finns det ett hemnummer här också..."
Det visade sig att det var hennes nummer men att killen som hade annonsen hade skrivit en siffra fel i början. Hon trodde till en början att jag drev med henne, men efter en stunds samtal så gick det upp ett ljus för henne.
Sen avslutade hon med att jag kunde spara numret ifall jag hade vägarna förbi Göteborg någon gång Jag tackade för erbjudandet och önskade henne en fortsatt trevlig helg...
Jag ringde killen sen, skidorna var sålda men han tyckte det var rätt roligt med fel nummer, kanske därför ingen ringde på mobilen
Ringde på en annons på ett par skidor, såg en lapp på anslagstavlan vid den lokala skidbacken så jag skrev upp de två nummer som stod där.
Ringde sen mobilnumret först när jag kom hem, de hade även ett hemnummer också. Konversationen var ungefär som följer:
Jag: "Hej, jag heter Anders och jag ringer på en annons som jag hittade på en anslagstavla här i Arboga, finns skidorna kvar?"
Säljare: "Ehh, nu har det nog blivit fel... Jag har annonser lite här och där men INTE på några skidor. Jag är eskort-flicka och bor dessutom i Göteborg, så det enda du kan få köpa av mig är sexuella tjänster"
Jag: "...Jaså, inga skidor alltså? Jaja då har det nog blivit lite fel... Har inte du nummer 070-405 ** **? Sen finns det ett hemnummer här också..."
Det visade sig att det var hennes nummer men att killen som hade annonsen hade skrivit en siffra fel i början. Hon trodde till en början att jag drev med henne, men efter en stunds samtal så gick det upp ett ljus för henne.
Sen avslutade hon med att jag kunde spara numret ifall jag hade vägarna förbi Göteborg någon gång Jag tackade för erbjudandet och önskade henne en fortsatt trevlig helg...
Jag ringde killen sen, skidorna var sålda men han tyckte det var rätt roligt med fel nummer, kanske därför ingen ringde på mobilen
Jag och mina kära barn har varit ute i snön sen kl 14 och rullat 2 st enorma snöklot som blev grunden till 2st rutchkanor, sen rulllade vi ett par mindre och ett par mindre och ett par mindre... sen har jag snidat och fixat som värsta formdesignern :brorduktig så det vart 2 balla kanor, jävlar vad jobbigt det är att leka i snön... lagom till att kanorna var klara så släppte alla föräldrar ut sina kids dom kunde faan vart med och hjälpt till VA Just ja det är är Le tråden jag log iaf galet när barnen klättrade upp på mina fint snidade trappor och gled ner i kanorna, passade på att fälla några ungar också och kasta lite snö på dom
Nu är jag helt jevla slut, och har gjort mig rejält förtjänt av fredagsölen :skönttrött
SKÅL
Jag kunde bara sitta o garva när jag träffade mormors nya gäng på "gammeldagiset" som jag grejjat åt henne.
1a dagen och mormor är på helspänn inför första besöket. Jag skall följa med o skola in henne på föreståndarens begäran (det är som att ha barn ..gissar jag)
Vi sitter o dricker te när världens coolaste lilla krutburk till gumma kommer in. Hon garvar högt, petar folk i revbenen med armbågen och skämtar om dom, pratar hockey och är bara allmänt ascool. Funderade på att skicka mormorn till mitt jobb o stanna där med coola Lily istället. Hon förgyllde min dag
Biiiildbevis!
Finns en del människor som blir gamla innan de blir vuxna.Jag kunde bara sitta o garva när jag träffade mormors nya gäng på "gammeldagiset" som jag grejjat åt henne.
1a dagen och mormor är på helspänn inför första besöket. Jag skall följa med o skola in henne på föreståndarens begäran (det är som att ha barn ..gissar jag)
Vi sitter o dricker te när världens coolaste lilla krutburk till gumma kommer in. Hon garvar högt, petar folk i revbenen med armbågen och skämtar om dom, pratar hockey och är bara allmänt ascool. Funderade på att skicka mormorn till mitt jobb o stanna där med coola Lily istället. Hon förgyllde min dag
Biiiildbevis!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |