Vad fick dig att le idag?

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Kolla bilder från bandagarna på Gotland blir man alltid glad av, synd bara att det är så långt kvar till nästa. 4 mån!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ringde på en annons på ett par skidor, såg en lapp på anslagstavlan vid den lokala skidbacken så jag skrev upp de två nummer som stod där.
Ringde sen mobilnumret först när jag kom hem, de hade även ett hemnummer också. Konversationen var ungefär som följer:

Jag: "Hej, jag heter Anders och jag ringer på en annons som jag hittade på en anslagstavla här i Arboga, finns skidorna kvar?"
Säljare: "Ehh, nu har det nog blivit fel... Jag har annonser lite här och där men INTE på några skidor. Jag är eskort-flicka och bor dessutom i Göteborg, så det enda du kan få köpa av mig är sexuella tjänster"
Jag: "...Jaså, inga skidor alltså? Jaja då har det nog blivit lite fel... Har inte du nummer 070-405 ** **? Sen finns det ett hemnummer här också..."

Det visade sig att det var hennes nummer men att killen som hade annonsen hade skrivit en siffra fel i början. Hon trodde till en början att jag drev med henne, men efter en stunds samtal så gick det upp ett ljus för henne.

Sen avslutade hon med att jag kunde spara numret ifall jag hade vägarna förbi Göteborg någon gång :D Jag tackade för erbjudandet och önskade henne en fortsatt trevlig helg...

Jag ringde killen sen, skidorna var sålda men han tyckte det var rätt roligt med fel nummer, kanske därför ingen ringde på mobilen :3freak

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Talade med försäkringsbolaget i veckan och nu när vi flyttar till villa så sjunker försäkringen från 14500kr/år till 10043kr/år på hojen!
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ringde på en annons på ett par skidor, såg en lapp på anslagstavlan vid den lokala skidbacken så jag skrev upp de två nummer som stod där.
Ringde sen mobilnumret först när jag kom hem, de hade även ett hemnummer också. Konversationen var ungefär som följer:

Jag: "Hej, jag heter Anders och jag ringer på en annons som jag hittade på en anslagstavla här i Arboga, finns skidorna kvar?"
Säljare: "Ehh, nu har det nog blivit fel... Jag har annonser lite här och där men INTE på några skidor. Jag är eskort-flicka och bor dessutom i Göteborg, så det enda du kan få köpa av mig är sexuella tjänster"
Jag: "...Jaså, inga skidor alltså? Jaja då har det nog blivit lite fel... Har inte du nummer 070-405 ** **? Sen finns det ett hemnummer här också..."

Det visade sig att det var hennes nummer men att killen som hade annonsen hade skrivit en siffra fel i början. Hon trodde till en början att jag drev med henne, men efter en stunds samtal så gick det upp ett ljus för henne.

Sen avslutade hon med att jag kunde spara numret ifall jag hade vägarna förbi Göteborg någon gång :D Jag tackade för erbjudandet och önskade henne en fortsatt trevlig helg...

Jag ringde killen sen, skidorna var sålda men han tyckte det var rätt roligt med fel nummer, kanske därför ingen ringde på mobilen :3freak

Haha, kul!:D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Och nummret till göteborgstanten var??? :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Läkaren som kollat upp fadern efter att ha opererat bort en njure har prånglat på honom medecin efter medecin.
När han började prata om en tolfte (?) sort ilsknade fadern till.
Gav fan i all medecin.
Modern tjatade tills han uppsökte en annan läkare och kollade (i stort sett) allt.
Sedan diskuterade de vilka medeciner han behövde.
Resultat:
Noll piller.
Gubbfan är piggare än han varit de senaste 10 åren.

Dominator-Rocks

Guest
Bastat i 4 timmar samt fuktat strupen med några flaskor öl som vart över från gårdagens bravader :)

Dominator-Rocks

Guest
Jag och mina kära barn har varit ute i snön sen kl 14 och rullat 2 st enorma snöklot som blev grunden till 2st rutchkanor, sen rulllade vi ett par mindre och ett par mindre och ett par mindre... sen har jag snidat och fixat som värsta formdesignern :banana :brorduktig så det vart 2 balla kanor, jävlar vad jobbigt det är att leka i snön... lagom till att kanorna var klara så släppte alla föräldrar ut sina kids :mad: dom kunde faan vart med och hjälpt till VA :6surkart Just ja det är är Le tråden jag log iaf galet när barnen klättrade upp på mina fint snidade trappor och gled ner i kanorna, passade på att fälla några ungar också och kasta lite snö på dom :)

Nu är jag helt jevla slut, och har gjort mig rejält förtjänt av fredagsölen :öl :skönttrött

SKÅL :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag kunde bara sitta o garva när jag träffade mormors nya gäng på "gammeldagiset" som jag grejjat åt henne.

1a dagen och mormor är på helspänn inför första besöket. Jag skall följa med o skola in henne på föreståndarens begäran (det är som att ha barn :p..gissar jag)

Vi sitter o dricker te när världens coolaste lilla krutburk till gumma kommer in. Hon garvar högt, petar folk i revbenen med armbågen och skämtar om dom, pratar hockey och är bara allmänt ascool. Funderade på att skicka mormorn till mitt jobb o stanna där med coola Lily istället. Hon förgyllde min dag :)

Jag och mina kära barn har varit ute i snön sen kl 14 och rullat 2 st enorma snöklot som blev grunden till 2st rutchkanor, sen rulllade vi ett par mindre och ett par mindre och ett par mindre... sen har jag snidat och fixat som värsta formdesignern :banana :brorduktig så det vart 2 balla kanor, jävlar vad jobbigt det är att leka i snön... lagom till att kanorna var klara så släppte alla föräldrar ut sina kids :mad: dom kunde faan vart med och hjälpt till VA :6surkart Just ja det är är Le tråden jag log iaf galet när barnen klättrade upp på mina fint snidade trappor och gled ner i kanorna, passade på att fälla några ungar också och kasta lite snö på dom :)

Nu är jag helt jevla slut, och har gjort mig rejält förtjänt av fredagsölen :öl :skönttrött

SKÅL :)

Biiiildbevis!

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Jag kunde bara sitta o garva när jag träffade mormors nya gäng på "gammeldagiset" som jag grejjat åt henne.

1a dagen och mormor är på helspänn inför första besöket. Jag skall följa med o skola in henne på föreståndarens begäran (det är som att ha barn :p..gissar jag)

Vi sitter o dricker te när världens coolaste lilla krutburk till gumma kommer in. Hon garvar högt, petar folk i revbenen med armbågen och skämtar om dom, pratar hockey och är bara allmänt ascool. Funderade på att skicka mormorn till mitt jobb o stanna där med coola Lily istället. Hon förgyllde min dag :)

Biiiildbevis!

Det var inte läge att ha med sig vare sig mobiltelefoner eller digitalkameror och att få mig att stiga ur mina nemotofflor och gå ut och plåta nu :3freak näh

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Biiiildbevis!
Finns en del människor som blir gamla innan de blir vuxna.
Underbart.
Bifogar en bild på en 82årig granne till svärmor:
1_ingela_haglund.jpg

Han är som han ser ut.

Hondafredde

Medlem
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
Hynda lowrider byggprojekt, Suzuki flash.
1. Sista teoriprovet på typkursen klar idag.
2. Tre dagar i Berlin för simulatorkörning bokat.
3. Avgassystemet designat, byggt och svetsat - passar perfekt och låter bra.
4. Ramen till nästa bygge klart - bara att hämta.
5. Kall öl och god whiskey upphällt.

Ser ut att bli en bra helg. :fyllisar

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras