Nursey
Utan lem
Zigenarorkestern (tre pers) som står på gågatan i Muppsala och spelar storbandsjazz fy faan vad glad jag blir varje gång jag passerar. Störtskön musik!!!!
Haha im getting to old for this shit!En grej till, ler lite när jag kollar igenom alla fylle-SMS mellan mig och Slappa
Haha im getting to old for this shit!
Du vet var jag finns!Nejrå! Räkna med nåra SMS i natt också WCX
Zigenarorkestern (tre pers) som står på gågatan i Muppsala och spelar storbandsjazz fy faan vad glad jag blir varje gång jag passerar. Störtskön musik!!!!
Haha störtskön story!Fick bita mig i tungan och försökte med en allvarlig ton berätta för min son att pinkar man i större grabbars snökojor så får man nog räkna med en smäll!
Ha ha jävla unge pissar i motståndarlagets fästning
Vems snögrotta ska du pissa i nu då?Nu har ungarna som fick piss i sin snökoja jämnat smågrabbarnas stora fina borg jäms med backen, som jag slet med den i förmiddags
Vems snögrotta ska du pissa i nu då?
När jag vaknade, nyligen "dumpad" och hade en karl som verkligen vägrar lämna mig ifred. Fyra ben och en lång nos och sjukt klängig. Men lika sjukt charmig. De fyrbenta är verkligen härliga. De får mig att le även när dagarna är som mest mulna.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|