Vad fick dig att le idag?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag ler för att Mr.Lundberg ringde och väckte mig så jag slipper sova bort hela eftermiddagen, nu var det väl mest för att han skulle tjöra cross med nån brud:tuttar och hans kawa står i mitt garage:gnissla :)

En grej till, ler lite när jag kollar igenom alla fylle-SMS mellan mig och Slappa :hihi :D :krama

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fick ett stort leende när jag insåg att jag hade en påse turkisk peppar bredvid sängen. :)

hally

Guest
Har nu insett att jag äntligen gått vidare från en jobbig sak...
så nu kan -09 bara bli bättre:):):):)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Fick detta på lådan igår, öppnade idag. Det fick mig att le:hihi

Jo tjena liksom :hihi :D :) :tummenupp

PICT9513.jpg

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Zigenarorkestern (tre pers) som står på gågatan i Muppsala och spelar storbandsjazz :p fy faan vad glad jag blir varje gång jag passerar. Störtskön musik!!!!

Fan.
Är vi släkt eller?
Inte zigenarorkester, men snart dags för konsert med:
[YOUTUBE-ID]A8NcvtmoZ2o[/YOUTUBE-ID]

Dominator-Rocks

Guest
Har stått och glott lite när min son och två av hans kompisar 6 åringar har kört snöbollskrig mot 2 grabbar i 12-13 års åldern. Bara väntade på att en snöboll skulle ta i fejjan på nån av småglinen.. Well gick ut i köket och började lite med maten efter ca 5 min kommer min son inspringades och tårarna sprutar... :gråta Dom stora grabbarna är dumma dom slog Rasmus.... :gråta Jag var rädd att dom skulle slå mig.... :gråta

Jaha och vad hade Rasmus gjort för att förtjäna det då? Inget :gråta

Men efter ett par minuter förhör och hot om läggdags om han inte berättade vad Rasmus hade gjort så pep han fram, han kissade i deras snökoja.. :snyft Jag hade sjukt svårt att hålla mig för garv :lol :)

Fick bita mig i tungan och försökte med en allvarlig ton berätta för min son att pinkar man i större grabbars snökojor så får man nog räkna med en smäll!

Ha ha jävla unge pissar i motståndarlagets fästning :rofl ;)

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Skrattar bäst som skrattar sist :( Nu har ungarna som fick piss i sin snökoja jämnat smågrabbarnas stora fina borg jäms med backen, som jag slet med den i förmiddags :mad:

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
När jag vaknade, nyligen "dumpad" och hade en karl som verkligen vägrar lämna mig ifred. Fyra ben och en lång nos och sjukt klängig. Men lika sjukt charmig. De fyrbenta är verkligen härliga. De får mig att le även när dagarna är som mest mulna.

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
När jag vaknade, nyligen "dumpad" och hade en karl som verkligen vägrar lämna mig ifred. Fyra ben och en lång nos och sjukt klängig. Men lika sjukt charmig. De fyrbenta är verkligen härliga. De får mig att le även när dagarna är som mest mulna.

Världens bästa vän & trognaste kärlek, hunden! :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...