Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Känner på mig: inget..
Jasså ingår det i dina tjänster på salongen
det beror på vad man definierar "skitskön" som...jag gissar att du syftar på happy ending (för det har jag aaaldrig hört innan ) och nej...det får karln stå för (hennes alltså). Jag står för förskönandet av hennes kropp
Jag har riggat det perfekta practical joket. Om allt går vägen kommer min bästa polare få en dildo i rumpan av sin flickvänn ikväll
Ska ringa honom imorgon och fråga om han har ont i röva
En på jobbet höll på bli allvarligt skadad. Men det blev tyvärr inte så
Fuente Fuente Opus X.
Smygröker du i badrummet din filur?
Det är kaklet under köksfläkten. Kanske inte stället jag helst jag skulle valt men vafan.. Inte mycket att göra i denna antirökarhetsens, och vinterjävelns, dagar.
Lite som att sitta och dricka finwhisky i tvättstugan
Jag har aldrig rökt nått mer en några cigg på fyllan i yngre dar men en god ciggar verkar vara hög mysfaktor på, man kanske skulle lägga till en last
Lite som att sitta och dricka finwhisky i tvättstugan
Jag har aldrig rökt nått mer en några cigg på fyllan i yngre dar men en god ciggar verkar vara hög mysfaktor på, man kanske skulle lägga till en last
du får nog avverka ett dussin cigarrer innan du kommer förbi hostan
Lite tört men ända gången jag log va när jag insåg att det fanns en chans för att nån skulle skada sig ordentligt på jobbet, kan tillägga att personen ifråga har jävlats med mig långt mer än "vanliga byggjargongen" nånsin kan va i närheten av och att jag sekunden innan övervägde om jag skulle sätta nått i bakhuvudet på honom eller bara lämna alla saker inkl bilnycklar och sätta mig på bussen hem.
______
Va ????
Jag röker inte och har aldrig gjort men ciggarer med lite klass klarar jag utan att hota måste va allt jävla betong/tegel/asbestdamm man har inhallerat på jobbetdu får nog avverka ett dussin cigarrer innan du kommer förbi hostan
Problemet med många som vill testa en cigarr är inköpsstället. Det finns inga bra cigarrer på den lokala bensinmacken och inte heller på det lokala närköpet. Det bästa man kan göra är att gå till en välsorterad tobaksaffär som faktiskt KAN något om vad dom säljer.
Inte dra halsbloss.
Jag har riggat det perfekta practical joket. Om allt går vägen kommer min bästa polare få en dildo i rumpan av sin flickvänn ikväll
Ska ringa honom imorgon och fråga om han har ont i röva
Detta fick ett stort leende av mig idag. Precis min stil på practical joke.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|