Henken
Guest
Mr Helmut skrev:2589989Jag log efter jag betalat en underbart vacker tjej att klä av sig
Hoppas inte det var på en strippklubb.
Mr Helmut skrev:2589989Jag log efter jag betalat en underbart vacker tjej att klä av sig
Kia skrev:2590531När jag kom hem efter att ha varit och handlat stod lunchen klar på bordet. Killarna hade lagat soppa till hela familjen... Då log jag över omtanken...
Gabor skrev:2590536VÄLUPPFOSTRADE.
svantestorm skrev:2590560Jag log när morsan stod i köket med en burk "Fiskoljekapsyler" och sa att jag måste käka dem för att bli smart. :corn
Klokt skrivetburner skrev:2590547Jag log när jag läste att matfiskarna kan närma sig sitt slut om 40år.
Matfiskarna slut om 40 år
En stor del av dagens människor tror att tex. olja och mat kommer att finnas i all framtid.
Hoppas det inträffar om ca 40år, det är troligen det enda som
kan väcka människan, om det är försent eller inte kan bara tiden avgöra.
Idag är allt inriktat på skapa sig ett så stort kapital som möjligt oavsett vad konsekvenserna blir.
Människan kanske behöver en ekonomisk världskris för att påminnas om att vi inte är odödliga.
OLJEKYLD GSXR skrev:2588518Jag log nog första gången idag när jag var ute med kamphunden och han hittade en en mycket intressant fläck som han skulle nosa och slicka på, troligen var det någon snygg tik som hade kissat där. Han ville inte gå därifrån och när jag drog lite i kopplet så lade han sig ner platt på magen i snön och fortsatte slicka, samtidigt som han spjärnade emot allt vad han orkade med sina små tjocka ben. Tillslut fick han ge sig, hans pappa är starkare
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|