NoicE skrev:2609272En arbetskollega sa:
Det känns som du kommer att lyckas i livet, det vore kul att ha kontakt med dig senare
Jag ska sluta på torsdag![]()
Mirran skrev:2609210Min grabb på 8 år får mig att le många ggr. om dagen, medans tjejen på 9 år får mig att bli ännu mer gråhårig än vad jag redan är![]()
Då blir jag nog flintisGuW skrev:2609302Vänta bara....
Vänta bara tills hon blir en hormonstinn tonåring, DÅ kommer du att bli gråhårig / flintskallig.
Fast dom får en att le varje dag ändå...
Så jag fyller väl på med mina barn i listan då.
Biturbo skrev:2608906Den som inte blir glad av Nursey behöver vård..
Gabor skrev:2613503Log stort när jag vaknade,,söt tjej i sängen, se in i ögon som man drunknar i.
Log lika stort när jag konstaterade att jag bara jobbar en dag den här veckan...![]()
AndreasNo skrev:2614051![]()
![]()
..
måste ni skriva att ni ler för det VARJE dag?..räcker de inte en gång?.. le åt nåt annat..
Gabor skrev:2614158LER STORT IGEN..... att du bara orkar bry din lilla, störda hjärna...skaffa ett liv.
![]()
noterar att jag inte skrivit något på SH på flera dagar så du LJUGER dessutom...
Så nu LER jag mest åt DIG för att du STÖRS så MYCKET, av VISSA INLÄGG PÅ sh...![]()
AndreasNo skrev:2614177jag har inte vare på sh på en vecka oså lyckas du pricka in att skriva just när jag e tillbaka![]()
jag har inget liv för jag är en ensam singel jävla ungkarl.. vill också ha nån att vakna brevid igen...
edit: JAG är bara AVUNDSJUK så HÄR ska JAG fortsätta ATT SKRIVA för DET VAR KUL!..
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |