Bikerbitch
Stolt mamma
Ler alltid när bebisen lever om och sparkar i magen
Ler alltid när bebisen lever om och sparkar i magen
Det är en god anledning att le.
Leendena brukar dock bli ansträngda när dom blir större och använder kissblåsan som studsmatta och möblerar om saker därinne...
Den är så stor den ska vara, är 10 dagar över tiden. Så kissblåsan är redan uttjänad som studsmatta och jag har vant mig ;-)
Jag var tvungen att garva imorse:
Praktikant via sms: hej kan du ge mig en beskrivning på vart er salong ligger?
Nörsi: inga råpplem...nära Stora torget, mittemot silveraffären.
(ca 1h tystnad)
Praktikant ringer: -asså...hej det är jag...jag fattar inte riktigt...var ligger ni nånstans?
Nörsi: om du går förbi Åhlens, fortsätter förbi banken och kebabstället så kommer vår salong längre ner på gatan.
Praktikant: -aa..haaa...förbi Åhlens alltså?
Nörsi: ja...du tänker dig stora toget som en fyrkant..åhlens och Swedbank på ena sidan och Max och Cubus på andra sidan..
Praktikant: Max?..asså...men jag står ju på Drottninggatan. Vilken stad ligger ni i? Jag kanske är i fel stad....
*nervöst skratt*
Nörsi: eh va? Uppsala!! (hennes gymnasium är HÄR i UPPSALA)
Praktikant: men åååh...jag har ju åkt till Gääävle....trodde ni låg där...
Den är så stor den ska vara, är 10 dagar över tiden. Så kissblåsan är redan uttjänad som studsmatta och jag har vant mig ;-)
Allt som skrivs om Madde här på nätet går nog till säpo så det blir nog inget föredrag för dig i morgon ska du se...
Bidde av
Bidde av
OnT: Jag garvade lite idag för tanten min var på "mini-ultraljud" och doktorn hävdade att den lille krabaten där inne slog kullerbyttor...
Åhnej! Inte en till damp-unge
Med tanke på att din genpool är inblandad, är du ens liiite förvånad??
Hon är betydligt större än vad man trott, hela hon! Trodde att hon var runt 165 och finlemmad, men hon är rejält tilltagen med breda höfter och armar och runt 1,74-75 skulle jag tro. Hon Hade dessutom klackar på 5-7 cm...Wow va lång hon ser ut att vara.
Bidde av
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |