MikkE
Guest
Polare rinde mig och fråga om jag vill följa med på möte med politiker ang. graffitiområdet I20 här i Umeå. Ska bli intressant och höra vad de trångsynta gubbarna och gummorna har att säga :jagkommernogattöppnakäften
Polare rinde mig och fråga om jag vill följa med på möte med politiker ang. graffitiområdet I20 här i Umeå. Ska bli intressant och höra vad de trångsynta gubbarna och gummorna har att säga :jagkommernogattöppnakäften
Precis! Kommer att kännas så jävla skönt OM man nu får säga någonting. Jag har ingen aning om vad som kommer att hända. Får återkomma med svar senare då det börjar kl 19Klart du ska....du kan ju säga vad som helst eftersom du ändå ska flytta.
Klotterområdet menar du.Polare rinde mig och fråga om jag vill följa med på möte med politiker ang. graffitiområdet I20 här i Umeå. Ska bli intressant och höra vad de trångsynta gubbarna och gummorna har att säga :jagkommernogattöppnakäften
Legal vägg.Klotterområdet menar du.
Legal vägg.
Var nu i alla fall på mötet och vart beesviken på att ingen av Holmlund, Ågren eller Andersson var närvarande. Ja ja, vi andra fick fram saker ändå.
Men du har ju inte svarat på den viktigaste frågan, fick du ligga?Bidde av
Det är mycket med det här som jag är förvånad över faktiskt.
1. Att ägget släppte in en av de där små krigarna. Hade jag varit ägg så hade jag i panik förvandlat mig till en gallsten om krigare av det här ursprunget hade närmat sig.
2. Att krigarna begrep åt vilket håll de skulle simma och vad de skulle göra sen. Ja menar, de har ju inte att brås på direkt.
3. Att krigarna ens levde. Jag har haft mobiltelefon bredvid pungen sedan -95 så antingen borde de ha fått mer strålning än vad Tsar Bomba lämnade efter sig eller oxå kommer det ut en Godzilla.
Jag anar att rörmokarn har varit framme och penslat.
Mohahaha så jävla bra!Vart uppe förut men gud så bra!
Inne på min 4:e stora vodka&/redbull!En stor vodka/redbull..
Ja? Legal eller inte, klotter är det i vilket fall.Legal vägg.
Var nu i alla fall på mötet och vart beesviken på att ingen av Holmlund, Ågren eller Andersson var närvarande. Ja ja, vi andra fick fram saker ändå.
Vart uppe förut men gud så bra!
Mohahaha så jävla bra!
Inne på min 4:e stora vodka&/redbull!
Skillnad på klotter och graffiti.Ja? Legal eller inte, klotter är det i vilket fall.
Hahaha!Family Guy är bäst
Dålig kvalite men...
Ja, fastighetsägarna är grymt impade av "graffiti".Skillnad på klotter och graffiti.
Nja, när man står med armarna rakt ned på det där sättet får man snarare ha för långa skjortärmar för att de ska synas. Och det är inte snyggt när kavajen tas av.Du har för korta skjortärmar och har tillika knäppt nedersta knappen i västen, big no-no!
Men Madde ser fräsch ut...
Alla har inte samma åsikter som du. Är det illegalt målat på någon husvägg, tåg etc så är det klotter. Är det målat på papper, tavla, legal vägg är det konst/graffiti.Ja, fastighetsägarna är grymt impade av "graffiti".
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|