Vad fick dig att le idag?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Alla har inte samma åsikter som du. Är det illegalt målat på någon husvägg, tåg etc så är det klotter. Är det målat på papper, tavla, legal vägg är det konst/graffiti.

Till tråden som det handlar om: Jag tog mig en till öl :)
Problemet är att 99% av klottrarna anser sig hålla på med "graffiti".

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Fick rätt emot Gatukontoret. Dom ska fan inte starta med sin Lövblåsning innan 0700. Fortsätter dom att göra det hotas dom med Vite. Det fick mig att le,ordentligt.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Att jag är för bra för snuten, fick tillbaka mitt körkort :D

Att jag därmed har chansen att knippa ett jobb som serviselektriker MED lgh i sthlm :yoparty

Att ingen bokat tvätt stugan efter mig så jag kunde sno den tiden också och hinna tvätta trotts att jag försov mig.

Att jag ska jobba imorn

Att jag INTE är bjuden på fest ikväll :tungan

Att jag snart byggt klart min " all elektronik i garderoben och inga synliga sladar" lösning på hemmabiot snart e klar.

Fan ska man ta en runda förbi systemet och köpa 2-3 seger öl så man kan se på film och intalla sig hur kung man är?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Grattis. Tyckte väl att snewtens agerande verkade lite väl skumt för att vara ok.
Tackar :)

mm har iof bara fått tillbaka det i väntan på rätegång men jag har pratat med en advokat som tror att dom kommer läga ner det iom att bilen dom mätte med inte har en "krönt" mätare och därmed inte duger som bevis.

Och dom va ju så korkade att dom inte åtalar mig för vårdslöshet :D

Hittar dock inte tråden om det.

sportbike

Guest
Klappade en snel hest idag.
Då blev den glad.
Då blev jag åxå glad.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tackar :)

mm har iof bara fått tillbaka det i väntan på rätegång men jag har pratat med en advokat som tror att dom kommer läga ner det iom att bilen dom mätte med inte har en "krönt" mätare och därmed inte duger som bevis.

Och dom va ju så korkade att dom inte åtalar mig för vårdslöshet :D

Hittar dock inte tråden om det.
Nu blev jag glad.
Dubbelgrattis.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Att jag är för bra för snuten, fick tillbaka mitt körkort :D

Att jag därmed har chansen att knippa ett jobb som serviselektriker MED lgh i sthlm :yoparty

Att jag snart byggt klart min " all elektronik i garderoben och inga synliga sladar" lösning på hemmabiot snart e klar.

Fan ska man ta en runda förbi systemet och köpa 2-3 seger öl så man kan se på film och intalla sig hur kung man är?

Då håller vi tummarna för att dom lägger ner det då! :)

Not to rain on you parade...
Men varför bygga klart all elektronik och inge synliga sladdar lösning om
du ändå ska komma till den kungliga hufvudstaden?? :hihi
Välkommen hit dock! :D

Segeröl är aldrig fel! :fakta

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Har gott om anledningar till att vara glad idag. Har varit i Halmstad under helgen och tävlat i RiksCupen i Gymnastik. Blev ju såklart en seger i herr-klassen för mig och dem andra grabbarna i laget. Gick under det extremt manliga namnet GF Uppsalaflickorna.

Kom sen hem för ca 45 min sedan och kollade mailen. Fick då veta att jag blivit antagen till Aspirantutbildningen med inriktning Skeppstekniker med start i början av Januari nästa år. Grymt skönt att veta att det kanske blir något av en till slut... :tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
CSN-lån e återbetalt :).

Den dyra stolen som det har investerats i, den råkar inte vara höj- och sänkbar?

:banana Har löst problemet genom att pathfinder fick en snilleblixt och svarvade "extra ben" som jag idag testade, passade perfekt så nu får han fixa tre till så kan jag arbeta vid ett högre bord i morgon :) *väldigt glad*
:tummenupp kan ta med dem från ställe till ställe också.

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    126.3 KB · Visningar: 42
Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Bytte garage idag.
Det nya är tre kvadrat större (16 istället för 13).

Satt brandsläckare i det nya, samt tillgång till vatten. Allt detta för 24 spänn mer i månaden. Säkrare dörr och tjockare väggar ingick också :)

Suddig mobilbild.

Bifogat

• IMAG0005.jpg
    IMAG0005.jpg
    221.5 KB · Visningar: 51

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Har gott om anledningar till att vara glad idag. Har varit i Halmstad under helgen och tävlat i RiksCupen i Gymnastik. Blev ju såklart en seger i herr-klassen för mig och dem andra grabbarna i laget. Gick under det extremt manliga namnet GF Uppsalaflickorna.

Kom sen hem för ca 45 min sedan och kollade mailen. Fick då veta att jag blivit antagen till Aspirantutbildningen med inriktning Skeppstekniker med start i början av Januari nästa år. Grymt skönt att veta att det kanske blir något av en till slut... :tummenupp

Det är kewlt med gymnastik! Grattis! :tummenupp

Men vaffan har ni gjort i Uppsala egentligen, nu är det femtielva rondeller istället för femtielva rödljuskorsningar. :gnissla

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM