Vad fick dig att le idag?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ska ta ut hojen imorgon..

Och med lite tur ska jag även finnas på B-Klass inom en vecka :)

Min skall rulla denna veckan är planen, men är en bit kvar dit ännu, imorgon skall tanken av för att byta luftfilter och justera tomgång osv.

Sen är det bara olja/filter, tvätt, och drivpaketsjustering/smörjning kvar. :)

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Min skall rulla denna veckan är planen, men är en bit kvar dit ännu, imorgon skall tanken av för att byta luftfilter och justera tomgång osv.

Sen är det bara olja/filter, tvätt, och drivpaketsjustering/smörjning kvar. :)

Perfekt ! ut och rulla :D... Dock blir det lite mer för mig då jag kraschade i Norge på hemresan förra året så har lite att fixa jag med ! Innan det blir stor-åka med den..

vardera sidokåpa och lite små fix sedan olja & filter..

Sedan blir det dock direkt ut på sälj för mig.. Är dax att skaffa mig en 600cc eller något liknande :)

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Fick 500kr i påskpresent av mormor. Jag känner mig tio år gammal igen... Fast på den tiden handlade det vanligen om femtio-hundra kronor. Nå, det är definitivt pengar man skulle böja sig ner för att plocka upp, om man hittade dem på gatan. :D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Posten plingade på dörren imorse med ett stort paket med KTM-prylar :D

toGasa

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2010
Hoj
Bandit 1250SA -08
Fotta ringde och sa imorse att han har kommit med hojen :D och nu 25,8mil senare ler jag fortfarande :yoparty

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
"Medarbetarna menar att de har rätt att dricka tre öl under dagen, när som helst. Men med de nya reglerna ska det bara tillåtas att dricka öl under lunchrasten."

"Att låta bryggeriarbetarna arbeta utan alkohol i blodet innebar en större olycksrisk än att låta dem dricka i produktionslokalen, ansåg dock alkoholexperterna då varpå företagsledningen drog tillbaka förslaget."

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/carlsbergarbetare-strejkar-for-sina-dagliga-ol_4534877.svd

Sotlynx

Fartblindast
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Yamaha Fazer 98
Idag ar jag lett ordentligt åt tråden: "Kolla så coola dom är i Bosnien".
I love the smell of testosteron in the morning!:D :rock

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Efter mycket tänkande fram och tillbaka, fördelar och nackdelar, har jag valt att tacka nej till en arbetsgivare hemmavid, så här efteråt känns det helt rätt. Chefen på nuvarande jobb blev så glad när hon fick veta att jag stannar kvar i gtb att hon slänge sig runt halsen på mig och utbrast "du är bäst" :D

:) Det lutar åt en resa till New York i sommar

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
"Medarbetarna menar att de har rätt att dricka tre öl under dagen, när som helst. Men med de nya reglerna ska det bara tillåtas att dricka öl under lunchrasten."

"Att låta bryggeriarbetarna arbeta utan alkohol i blodet innebar en större olycksrisk än att låta dem dricka i produktionslokalen, ansåg dock alkoholexperterna då varpå företagsledningen drog tillbaka förslaget."

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/carlsbergarbetare-strejkar-for-sina-dagliga-ol_4534877.svd

Är det här på riktigt eller nåt slags försenat aprilskämt?? :va

Och så var det nästan 7 plusgrader i morse när jag åkte till jobbet. Det är så man gråta en liten skvätt av glädje. :)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En mycket tilltalande ung dam tackade ja till att följa med på en sväng nästa lördag.:banana

Samt att en BKK i Linköping är bokad tillsammans med åtmindstone två polare. Hoppas på fler.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
... när min 1åriga gud-dotter börjat med att vilja krama mig! Man är tydligen populär! :hihi

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati