Vad fick dig att le idag?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Förlåt då! Första tjejkompisen trök ut två st för nån vecka sen och sen dess har det gått som en epedemi i min bekantskapskrets att ungar är häfti.. öhm ska man ha. som om det vore en jävla kaffemaskin eller nått annat onödigt tjafs som man kan ställa på vinden när de inte e status längre.

Därför plus att ansvaret barn för med sig skrämmer mig, desutom ställer det krav på att föreldrarna helst ska stanna ihop LYCKLIGA i 18 år.. Nej usch jag hoppas dagen kommer när jag känner att bebisar is the grej men det känns väldigt avlägset.

/Prulle vars första minne är bråkande föräldrar.

Det var ledsamt att höra, men bara för att du har en traumatisk upplevelse av en plötslig babyboom bland dina bekanta + bråkande föräldrar (wtf har inte minne av bråkande föräldrar? Det hör till liksom uppväxten, så väx upp!)

JAG är överlycklig över att min syster och hennes dotter mår så bra som dom gör!

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Att jag inte tycks dö så mycket som jag befarade i Battlefield: Bad Company 2. Dvs om jag inte släpper en bomb alldeles vid fötterna... :brinnerup

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Det var ledsamt att höra, men bara för att du har en traumatisk upplevelse av en plötslig babyboom bland dina bekanta + bråkande föräldrar (wtf har inte minne av bråkande föräldrar? Det hör till liksom uppväxten, så väx upp!)

JAG är överlycklig över att min syster och hennes dotter mår så bra som dom gör!
Va bra då :)

(Sa FÖRSTA vilket iaf jag anser e lite tragiskt men nu skiter vi det då det omöjligt kan komma nått posetivt ur det här)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Att jag inte tycks dö så mycket som jag befarade i Battlefield: Bad Company 2. Dvs om jag inte släpper en bomb alldeles vid fötterna... :brinnerup

Lirat det hela kvällen på brorsans xbox :D
Jag lessnade på att dö, så jag körde medic för att tejpa ihop alla andra som dog istället :hihi

Fifan så kul spel!

Allstaar

Guest
Jag log idag och skrek när Raul gjorde mål mot Barca men det försvann lika snabbt när det blev bortdömt.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Vi har valt att inte skaffa några. Nu när kompisarnas ungar börjar uppnå min mentala ålder (12-15 år), så ångrar man sig lite.

Mitt (o min sambos) beslut grundar sig på flera saker o visst e ungar härliga ibland men önskan efter barn har jag/vi inte. Om andra sedan anser att man inte har uppnåt ngt i livet om man inte har barn ja det får de gärna tycka, är j*vligt nöjd me livet som det e men det får man ju inte tycka för det e ju så osvenskt att inte gnälla:rolleyes:

Nej men usch så får man inte säga dom e perfekta accessoarer precis som hundar! :rolleyes:

O det e viktigare att barnvagnen e snygg än att den säker (såg ni senaste plus?) nästan så man undrar om inte ungarna får whiplashslador när de drar fram:rolleyes:

:) vaknade precis, sitter o kollar på de härliga vädret o andas in den friska luften. Tyst o stilla förutom kvittrandet av småfåglarna som far in o ut genom takpannorna. En kaffe och sedan en härlig frukost när :kär har vaknat, kan inte bli en bättre start på dagen :)

Last edited:

Mirre7

Dunderklumpan
Gick med
29 Oct 2008
Hoj
Kawa Z750 -10 (Saffransbulle)
Ett år!

För exakt ett år sedan, 20090411, stortjöt jag av glädje. Det var en av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv. Det var när inspektören sa att jag hade klarat uppkörningen för hojen. Jag hoppade jämfota framför honom och tårarna sprutade! Han måste ha börjat fundera över sitt beslut då jag var helt tokig av lycka. Idag, exakt ett år senare, är det premiärtur för i år. Måtte gradantalet stiga. På uppkörningsdagen var det 6 grader varmt kl 06, minns jag....

Wrooooom :yoparty
.
.
:Rockbanan:squid

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sol ute, fullt med soppa i en blänkande italienska i garaget...och lite gp-kval att äta frullen till.

Kia

Guest

Att glädjas med andra är något som tydligen är väldigt svårt för många på det här forumet.
Den här diskussionen om barn eller inte barn kan man ju ha i all evighet. Precis som ni som väljer bort barn ur era liv inte vill att man tjatar på er så vill inte vi som väljer att ha barn i våra liv att man tjatar på oss. Å precis som en del säger att det är trend att skaffa barn så verkar det på det här forumet en "trend" eller "inne" att tycka barn är det värsta man kan skapa. Personligen tycker jag det är bra att en del väljer att inte föröka sig men snälla vi behöver inte höra om det gång på gång på gång. Å vi behöver absolut inte att ni hackar på dem som anser sig mogna och faktiskt tycker att de vill skaffa barn. Det är ett val som var och en måste få göra själva utan några glåpord från någon åt nåt håll. Jag är själv i 8:e månaden och har barn sedan tidigare. Jag lever i ett harmoniskt äktenskap och upplever att mina barn är väldigt lyckliga också.
Så fortsätt att le och tycka om barn. Låt inte ett gäng smågrabbar som ständigt måste hävda sig på det ena eller andra sättet få dig att sluta le....
Många kramar till dig iaf.

Jag ler varje dag när jag tänker på mina barn och är lycklig att jag tog beslutet att jag ville ha barn i mitt liv. Jag ler varje gång jag känner bebisen sparka därinne och är lycklig att jag och min man beslutade oss för att vi ville ha ett barn till tillsammans.....

:banana

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Lirat det hela kvällen på brorsans xbox :D
Jag lessnade på att dö, så jag körde medic för att tejpa ihop alla andra som dog istället :hihi

Fifan så kul spel!

Har ingen att spela med, så det blir bara single-player fn. Men ska dra ihop lite polare från jobbet om det går. En av dem är med i hemvärnet och barnsligt förtjust i såna här spel!

Nu ska det mekas med viffern! Vädret spelar äntligen med. Jag ler. :)

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Att glädjas med andra är något som tydligen är väldigt svårt för många på det här forumet.
Den här diskussionen om barn eller inte barn kan man ju ha i all evighet. Precis som ni som väljer bort barn ur era liv inte vill att man tjatar på er så vill inte vi som väljer att ha barn i våra liv att man tjatar på oss. Å precis som en del säger att det är trend att skaffa barn så verkar det på det här forumet en "trend" eller "inne" att tycka barn är det värsta man kan skapa. Personligen tycker jag det är bra att en del väljer att inte föröka sig men snälla vi behöver inte höra om det gång på gång på gång. Å vi behöver absolut inte att ni hackar på dem som anser sig mogna och faktiskt tycker att de vill skaffa barn. Det är ett val som var och en måste få göra själva utan några glåpord från någon åt nåt håll. Jag är själv i 8:e månaden och har barn sedan tidigare. Jag lever i ett harmoniskt äktenskap och upplever att mina barn är väldigt lyckliga också.
Så fortsätt att le och tycka om barn. Låt inte ett gäng smågrabbar som ständigt måste hävda sig på det ena eller andra sättet få dig att sluta le....
Många kramar till dig iaf.

Jag ler varje dag när jag tänker på mina barn och är lycklig att jag tog beslutet att jag ville ha barn i mitt liv. Jag ler varje gång jag känner bebisen sparka därinne och är lycklig att jag och min man beslutade oss för att vi ville ha ett barn till tillsammans.....

:banana

Tack Kia!

Klart att jag inte låter några fjantiga uttalanden dra ner min glädje över de små miraklen jag har runtomkring mig :)

Jag önskar dig och din man all lycka med familjen!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fick träffa min hund igår, det var några månader sen... kände knappt ens igen han, men han var sig helt lik o han blev tokig över att se husse =)

Han håller tydligen på att utbildas i narkotikasök o lite sisådär o e jätteduktig, stolt husse blir man ju då :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati