Vad fick dig att le idag?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Har bokat ett möte med banken och jag ser faktiskt fram emot det då jag vet att jag kommer att sänka en del utgifter.:)

Var på motormässan och den nya 9:5 an drog stort intresse, hoppas att SAAB reser sig ur askan nu...
Jag körde den i förgår :D Dock 20 meter i terminalen men ändå! Fast just då va jag sur för att jag inte fick köra aero Xen :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag körde den i förgår :D Dock 20 meter i terminalen men ändå! Fast just då va jag sur för att jag inte fick köra aero Xen :D

Aha jag tyckte väl jag såg en buckla :hihi
skämt o sido vi var även där för att se Audi men det va inte mycket, fick dock behovet mättat förra helgen då ttrs:en provades (profilbild) o r8an som va på plats.

Arg som ett bi va jag dock när jag såg att peugout (stavning) hade kopierat tt:n rakt av på deras modell tom de tre "ringarna" i instrumentpanelen hade dem o sedan satt i en motor som mest gav 200 hk :rofl i "värstingmodellen".
Såg ut som den hade en buckla på taket också.
Mycket bil för pengarna dock o ska följa resentionerna.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Aha jag tyckte väl jag såg en buckla :hihi
skämt o sido vi var även där för att se Audi men det va inte mycket, fick dock behovet mättat förra helgen då ttrs:en provades (profilbild) o r8an som va på plats.

Arg som ett bi va jag dock när jag såg att peugout (stavning) hade kopierat tt:n rakt av på deras modell tom de tre "ringarna" i instrumentpanelen hade dem o sedan satt i en motor som mest gav 200 hk :rofl i "värstingmodellen".
Såg ut som den hade en buckla på taket också.
Mycket bil för pengarna dock o ska följa resentionerna.
Du skulle sätt va dom vi skickar till gjorde med en koeningsegg jag säger ingen handbroms ståendes i en lastbil...

Allstaar

Guest
Det här inlägget jag kommer skriva nu om varför jag log idag passar nog som kandidat till reklampelare för trådens topic.

Vad fick mig att le idag? Jo jag tog bort min tandställning jag haft i 2år inkl operation i underkäken. Det var det värt iaf! Så idag när jag klev ut på odenplan och solen lös ned över mig så log jag samtidigt som jag drog tungen över tänderna och kände den lena ytan.

Tack för mig!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Du skulle sätt va dom vi skickar till gjorde med en koeningsegg jag säger ingen handbroms ståendes i en lastbil...

:gnissla

Audi såg jag som sagt inte mycket av men fick just igår "se" hur den nya TT:n skulle se ut :) Ska eve köpas nytt om ett år men samtidigt är det skoj att en 11 år gammal bil fortfarande ger blickar till sig.

:) Det planeras febrilt inför alla roliga aktiviteter i sommar, det fick mig att le idag.

Last edited:

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Trekant!

Jepp, en trekant!

Var och handlade med frun igår. Jag såg denna, tog en ost och gick fram till frun och sa "Du och jag och osten, baby, vad sägs?".

Gapflabbet jag fick som svar fick alla andra runtomkring att titta på oss. Men det var det värt. Man log brett. :D

Bifogat

• gouda_trekant_800x600.jpg
    gouda_trekant_800x600.jpg
    68.7 KB · Visningar: 40

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Introducerat vatten för lillan:
bloggen

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Att jag inte ska jobba igen förens på torsdag :D
Jobbar då två hela dagar och drar sedan till Kapstaden i en vecka, all inclusive och med traktamente :banana

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
För att första Maj hamnar på en vanlig helgdag.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
En del kommunistiska inrättningar (dagis, etc) håller stängt på måndag för att kompensera. Det är inget att le över iofs, bara tragiskt.

Du, dom verkar ha stängt idag också...
Har motsvarande 1½ dagis här..

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Börjar jobba som MC-Mekaniker på BMW i Göteborg på måndag!
Hur kul som helst! Sen ler jag även med tanke på att det är fredag och Valborg, ölen står i kylen, köttet ligger i marinad! Pang Pang!:yoparty:yoparty:)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati